از نظر بهسازی اتوبوس‌ها به استانداردهای جهانی نزدیک هستیم

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: روزانه ۱۱۰ هزار مسافر درون‌شهری توسط ناوگان اتوبوسرانی در سطح شهر جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش ایمنا، مهدی مژده‌ی فر با اشاره به بهسازی حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس‌های شهر ارومیه با تزریق بودجه‌های سالانه از سوی شهرداری ارومیه توسعه و همچنین طی هر سال عملیات بهسازی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی مانند سال‌های گذشته بهسازی شد، تصریح کرد: از نظر بهسازی اتوبوس‌ها به استانداردهای جهانی نزدیک هستیم و در تلاش هستیم ناوگان حمل و نقل عمومی شهر به ویژه ناوگان اتوبوسرانی را به شرایط ایده‌آل و مطلوب برسانیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به رنگ‌های به کار گرفته شده در روند بهسازی اتوبوس‌های شهری، گفت: رنگ‌های به کار گرفته شده با هدف ایجاد فضای زیبا در سطح شهر و ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان، از لحاظ رنگ شناسی کارشناسی‌های فنی انجام می‌شود و این مهم هم ابتدا در کار گروه فنی بررسی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین طی سال گذشته ۱۱۰ دستگاه اتوبوس در سطح شهر ارومیه با هدف رفاه شهروندی در سطح شهر ارومیه بازسازی شد.

مژده‌ی فر اضافه کرد: در حال حاضر ۳۴۲ دستگاه اتوبوس در سطح شهر در حال فعالیت است که از این تعداد ۲۹۳ اتوبوس متعلق به بخش خصوصی و مابقی ملکی است.

کد خبر 411240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.