سبد کالای حمایتی نوروز برای مددجویان امداد اصفهان اختصاص یافت

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: امسال برای خانواده‌های تحت حمایت به نحوی هدف گذاری شده است که علاوه بر سبد کالایی، یک مبلغ حمایتی نقدی هم به طور جداگانه علاوه بر مستمری خانوار برای مددجویان کمیته امداد استان در نظر گرفته شود.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جزئیات برنامه ارائه سبد کالا به مددجویان این نهاد، اظهار کرد: امسال برای خانواده‌های تحت حمایت به نحوی هدف گذاری شده است که علاوه بر سبد کالایی، یک مبلغ حمایتی نقدی هم به طور جداگانه علاوه بر مستمری خانوار برای مددجویان کمیته امداد استان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه مبلغ مساعدت نقدی برای خانواده‌های تک نفره تا پنج نفر به بالا واریز خواهد شد، افزود: در کنار این مبالغ نقدی سبد کالای ارزاق، پوشاک، کفش و لباس برای مددجویان در نظر گرفته شده و از یکم تا روز ۱۴ اسفندماه که سالروز تأسیس کمیته امداد هست این اقلام توزیع می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در خصوص برپایی جشن نیکوکاری در استان، تصریح کرد: در سطح استان روز ۱۴ اسفندماه در سطح مدارس با همکاری آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی و روز ۱۵ اسفند در محل پایگاه‌های کمیته امداد و نیکوکاری استان و پایگاه‌های ایجاد شده و روز جمعه ۱۶ اسفندماه هم در سطح نمازجمعه استان جشن نیکوکاری برقرار خواهد شد.

وی در خصوص راه‌های ارتباط واریز کمک‌های مردمی به حساب کمیته امداد در جهت کمک به مددجویان این نهاد، گفت: شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰ بانک قرض الحسنه مهر ایران

کد خبر 411230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.