مشارکت شهرداری سمنان در برگزاری انتخابات

معاون خدمات شهری شهردار سمنان گفت: با توجه به اینکه ۲۷ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابی شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه کاندید شدند، شهرداری سمنان برای تبلیغات ۵۰ مکان را آماده کرده است.

جواد نجاریانی در گفت‌وگو با خبرنگار  ایمنا، اظهار کرد: در سال‌های اخیر تبلیغات انتخاباتی با تابلوهای تبلیغاتی ورقی انجام می‌شد و تعداد کاندیدها نیز به نسبت امسال کمتر بود، اما در این دوره انتخاباتی لازم بود تا تمهیدات بیشتری فراهم شود.

وی عنوان کرد: امسال به تمام نیروها و عوامل اجرایی آموزش‌های لازم ارائه شد تا تخلفی انجام نشود و نامزدها تبلیغ غیر مجاز نداشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان تصریح کرد: در روز رأی‌گیری نیروهای سازمان آتش‌نشانی در تمام ایستگاه‌های مستقر در سطح شهر آماده‌باش کامل هستند.

نجاریانی افزود: تعداد ۱۵ دستگاه خودروی سواری، چهار دستگاه مینی‌بوس و تعدادی اتوبوس از سوی شهرداری در روز رأی‌گیری آماده خدمت‌رسانی است.

وی اظهار کرد: امیدواریم که در روز جمعه شاهد حضور حماسی مردم شهر سمنان باشیم، زیرا مردم باید از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دفاع کنند.

به گزارش ایمنا، در حوزه انتخاباتی شهر سمنان، مهدیشهر و سرخه ۱۳۶ شعبه اخذ رأی با ۱۸۲ هزار و ۸۰۴ نفر واجد شرایط رأی دادن وجود دارد.

کد خبر 411229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.