۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
هالند و رکوردهای جدید

رکوردشکنی برای فوق ستاره جوان دنیای فوتبال تمامی ندارد و بازی به بازی رکوردهای جدیدی توسط ارلینگ هالند نروژی شکسته می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند نوروژی بار دیگر عملکردی بی نظیر از خود بر جای گذاشت تا دورتموند بتواند در دیداری سخت و نفس گیر با نتیجه ۲ بر ۱ از سد پی اس جی بگذرد.

هالند در این مسابقه مجدداً موفق به گلزنی شد و دو بار در نیمه دوم دروازه پاریسی‌ها را باز کرد تا روند رو به جلو و موفق خود از زمان پیوستن به دورتموند ادامه دهد. این مهاجم نروژی با به ثمر رساندن این دو گل موفق شد تا تعداد گل‌های خود را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به عدد ۱۰ برساند، رکوردی شگفت انگیز برای بازیکن ۱۹ ساله‌ای که برای اولین بار در لیگ قهرمانان حضور یافته است.

او همچنین موفق شد با چهار بازی کمتر، زودتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ فوتبال به رکورد ۱۰ گل زده در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

همچنین هیچ بازیکن دیگری از بوندسلیگا تاکنون موفق نشده بود در ۱۱ بازی ابتدایی خود برای یک تیم ۱۱ گل به ثمر برساند و ستاره دورتموندی این رکورد را نیز به لیست طولانی رکوردشکنی‌هایش اضافه کند. همچنین، او اولین بازیکنی است که در بازی اول خود در هر سه رقابت بوندسلیگا، دی اف بی پوکال و لیگ قهرمانان موفق شده دروازه حریفان را باز کند.

هالند پس از بازی برابر پاریس سن ژرمن و درخشش فوق العاده اش گفت: خوشحالم که جایزه بازیکن برتر میدان را کسب کردم، اما فکر می‌کنم که می‌توانم عملکرد بهتری داشته باشم و باید در این سطح بازی بهتری از خودم به نمایش بگذارم و بیشتر به تمرین بپردازم تا پیشرفت کنم.

این مهاجم نروژی در پایان نیز خاطرنشان کرد: نتیجه‌ای که در این دیدار به دست آمد تا حدی خطرناک است، چراکه پی اس جی تیم قدرتمندی است و می‌تواند بازی را در دور برگشت به شکل دیگری رقم بزند.

کد خبر 411221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.