رونمایی از «اصکیف» برای هوشمندی شهر اصفهان

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: رونمایی از اصکیف بخشی از اقدامات مدیریت شهری اصفهان برای هوشمندی شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان ظهر امروز_ چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸_ در آئین رونمایی از زیرساخت کیف پول شهرداری اصفهان «اصکیف» اظهار کرد: هوشمندسازی شهر یکی از مهم‌ترین رویکردهای مدیریت شهری اصفهان به شمار می‌رود.

وی افزود: به طور طبیعی هوشمندسازی دو اصل مهم مدیریت حاکمیت و مشارکت مردم را نیاز دارد که اگر هرکدام از این موارد با هوشمندسازی همراه نشود، مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: امروزه سرعت حرکت شهرها به سمت هوشمندی بسیار زیاد است به طوری که حتی «تردید» می‌تواند ما را از دنیا عقب بیندازد.

وی با بیان اینکه باید فاصله شهر با دنیا در زمینه هوشمندسازی کم شود، تأکید کرد: شفافیت، سرعت، ایجاد ارتباط مؤثر، دقت و سلامت و افزایش بهره‌وری حاصل هوشمندی شهرها است.

صادقیان با بیان اینکه رونمایی از اصکیف بخشی از اقدامات مدیریت شهری برای هوشمندی شهر اصفهان است، ادامه داد: این موضوع را باید به عنوان یک باور نهادینه کنیم که مردم و شهر هوشمند شوند تا از منافع آن همه بهره مند شوند.

وی تأکید کرد: بر اساس مقاصد شهرداری تا سال ۱۴۰۰ باید هوشمندسازی در همه اقدامات جاری شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه هوشمندسازی شهر پدیده‌ای است که ناخواسته شهرداری را گرفتار خود کرده است، گفت: تغییرات با استفاده از فضای مجازی سرعت پیدا کرده و در لحظه با هوشمند شدن دنیا تغییرات زیادی به وجود می‌آید که باید در این فرآیند حضور در فضای مجازی را به روز رصد کنیم تا دچار عقب‌ماندگی نشویم.

کد خبر 411209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.