تاکسی های اینترنتی به صورت نیم‌بها دوگانه سوز می‌شود

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ۲۴۵ دلار اعتبار برای دوگانه سوز کردن هر تاکسی اینترنتی در نظر گرفته شده و این اعتبار تنها نیمی از هزینه های دوگانه سوز شدن تاکسی های اینترنتی را تامین می‌کند.

حمید قاسمی ده چشمه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح وزارت نفت برای رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی شهری‌، اظهار کرد: جامعه هدف این طرح تاکسی‌های سطح شهر است.

وی افزود: البته اقداماتی برای ارائه تسهیلات به تاکسی‌های اینترنتی برای دوگانه سوز کردن خودروها نیز صورت گرفته است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خاطر نشان کرد: تاکسی‌های اینترنتی در صورتی شامل این طرح می‌شود که وزارت کشور آنها را تأیید کرده باشد.

قاسمی ده چشمه تصریح کرد: در حال مذاکره با شرکت‌های تاکسی اینترنتی شاخص و پر مشتری هستیم و به علت اینکه ناوگان مورد استفاده در این شرکت‌ها در بخش مسافربران شخصی قرار می‌گیرد، باید روند جداگانه ای برای دوگانه سوز شدن آنها در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: هدف اصلی وزارت نفت از اجرای این طرح، رایگان دوگانه سوز کردن تاکسی‌های فعال میان شهر و روستاها بوده و با توجه به حجم مسافتی که این ناوگان طی می‌کند، دوگانه سوز شدن آن در اولویت است، پس از پایان عملیات برای خودروهای مذکور، این طرح شامل تاکسی‌های اینترنتی هم می‌شود.

کد خبر 411206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.