شهرداری اصفهان پیشگام الکترونیکی کردن خدمات است

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با بیان اینکه شهرداری اصفهان پیشگام الکترونیکی کردن خدمات است، گفت: باشگاه مشتریان ۸۰۰ هزار عضو فعال دارد و در این باشگاه دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهریار خلیلی ظهر امروز _چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸_ در آئین رونمایی از زیرساخت کیف پول شهرداری اصفهان «اصکیف» اظهار کرد: امروزه مبحث شهر هوشمند در شهرهای کشور رایج شده و شهرداری‌ها در تکاپوی عملیاتی کردن این مفهوم هستند تا شهروندان آنها از هوشمندی شهر بهره مند شوند.

وی افزود: به نظر می‌رسد استفاده از تکنولوژی برای هوشمندسازی، همه جانبه جا مانده و نیاز دارد خود را سریع‌تر به هوشمندسازی برساند تا زیرسازی جامع شهر هوشمند فراهم شود.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های انجام شده تا سال ۲۰۲۵ هر نفر حداقل ۱۰ شیء آنلاین با خود به همراه خواهد داشت، گفت: ۳۵ میلیارد ابزار آنلاین تا سال ۲۰۲۵ در دنیا رایج خواهد شد و نتایج بررسی‌ها نشان داده که سال ۲۰۳۵ هر نفر می‌تواند تا ۱۰۰ شیء آنلاین همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه به پرداخت بانک ملت فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز کرده و با بیش از شش میلیارد تراکنش در سال مشغول فعالیت است.

خلیلی خاطرنشان کرد: شرکت به پرداخت ملت در بین ۱۵۰ شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت برتر جهان مقام پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

وی تأکید کرد: به نظر می‌رسد باتوجه به افزایش تراکنش‌ها نه تنها شرکت به پرداخت بلکه تمامی شرکت‌های ایرانی ارتقا پیدا خواهد کرد و این موارد نشان می‌دهد صنعت پرداخت، رشد قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت با بیان اینکه شهرداری اصفهان پیشگام الکترونیکی کردن خدمات است، اظهار کرد: باشگاه مشتریان ۸۰۰ هزار عضو فعال دارد و در این باشگاه دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر عضو هستند.

وی تصریح کرد: به پرداخت بانک ملت بیش از چهار هزار نفر نیروی انسانی مجرب از مهندسان و بخش واحد پشتیبانی دارد.

خلیلی با اشاره به قابلیت‌های اصکیف گفت: از بین تمام کیف پول‌های کشور، اصکیف این قابلیت را دارد که در تمام کشور همچون کارت‌های بانکی پذیرفته شود و شهروندان در سایر شهرهای متصل به این سامانه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

وی افزود: البته هنوز شهرداری‌های کشور برای اجرایی کردن این محصول گام برنداشتند و شهرهای تهران و اصفهان در این راستا پیشگام شده‌اند.

کد خبر 411204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.