زیرساخت «کیف پول شهرداری اصفهان» رونمایی شد

شهردار اصفهان گفت: سامانه «اصکیف» براساس تکنولوژی‌های نوین طراحی شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز _چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۸_ در آئین رونمایی از زیرساخت کیف پول شهرداری اصفهان «اصکیف» اظهار کرد: شهر هوشمند یکی از هفت محور مهم برنامه‌های شهرداری در این دوره مدیریت شهری بوده است.

وی تصریح کرد: شهر هوشمند اهداف مختلفی دارد که امروز به دنبال کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در انرژی هستیم؛ حتی با توجه به گسترش شهر هوشمند تلاش می‌کنیم برای سرگردانی‌ها چاره اندیشی شود تا بتوانیم شهر را همسو با پیشرفت تکنولوژی پیش ببریم.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد بین شهردار ی اصفهان و «صاایران» در خصوص تحقق پروژه AVL و AFC، گفت: امضا این قرارداد و رونمایی از اصکیف برای آماده سازی شهر جهت استفاده بهینه شهروندان و تأمین زیرساخت‌های شهر هوشمند است.

وی با تأکید بر اینکه طراحی سامانه اصکیف براساس تکنولوژی‌های نوین انجام شده است، خاطرنشان کرد: شرکت «به پرداخت» بانک ملت به عنوان یک شرکت توانمند برای تحقق سامانه اصکیف انتخاب شده تا این اقدام به نحو شایسته به ثمر رسد.

نوروزی ادامه داد: فناوری اطلاعات برای داشتن شهری هوشمند باید به روز باشد و «اصکیف»، اصفهان را در این عرصه به روز کرده است؛ این حرکت‌ها را به سمت و سوی کاهش هزینه و انرژی پیش می‌برد؛ البته علاوه بر این اقدامات باید شهروندان نیز حضوری قوی برای تحقق هوشمندسازی شهر داشته باشند و این رابطه‌های متقابل لازمه یکدیگر است.

وی با بیان اینکه عنصر اصلی شهر هوشمند انسان است، افزود: از این رو باید با ارائه آموزش‌های لازم مردم را با عناصر مختلف شهر هوشمند آشنا و فضای خوبی برای شهروندان جهت استفاده بهینه از امکانات ایجاد کرد تا به سمت و سوی شهر هوشمند گام‌های استوار برداریم.

شهردار اصفهان ادامه داد: باید به روز باشیم و به گونه‌ای پیش برویم که از انقلاب تکنولوژی دنیا عقب نمانیم.

به گزارش ایمنا در پایان این آئین، تفاهم‌نامه‌ای به منظور گسترش فعالیت‌های خدمات الکترونیکی در شهر اصفهان بین مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و شهردار اصفهان امضا شد.

کد خبر 411197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.