بارندگی‌ها در  اصفهان تا جمعه ادامه دارد/ کاهش ۶ درجه ای دما

کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارش زا تا روز جمعه، گفت: وزش باد شدید و بارش باران و برف در بسیاری از مناطق استان به ویژه نیمه غرب و جنوب و وقوع گردوخاک موقتی در مناطق شرقی اصفهان در این مدت پیش بینی می‌شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره فعالیت سامانه ناپایدار در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان اصفهان از امروز به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق غرب و جنوب خواهد بود؛ این سامانه بارشی تا روز جمعه در استان فعال است.

وی افزود: روز پنجشنبه در بسیاری از مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش باران را شاهد خواهیم بود؛ همچنین در مناطق غرب، جنوب و ارتفاعات بارش برف و در مناطق شرقی وقوع گردوخاک موقتی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما هوا در ۲۴ ساعت آینده در بسیاری از مناطق استان چهار تا شش درجه کاهش و کمینه دما دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت، ادامه داد: خوروبیابانک و چوپانان با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان گفت: بیشینه دما در کلان‌شهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، اضافه کرد: بیشترین میزان بارش از شهر گلپایگان با میانگین ۴.۵ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 411194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.