کیانی: روند علاقمندی مردم به مشارکت در انتخابات روبه بهبودی است

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: مردم دغدغه دارند تا کسی را انتخاب کنند که به فکر رفع مشکلات باشد و خود را درگیر مباحث سیاسی و حزبی نکند، خوشبختانه روند علاقمندی مردم به مشارکت هر روز در حال بهتر شدن است و امیدواریم در روز جمعه همچون همیشه مردم حماسه دیگری از مشارکت خود بیافرینند.

عبدالله کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: روند انتخابات در حال موج گرفتن است و با وجود گسترده‌تر شدن تبلیغات وضعیت رو به بهبودی است و در همه جلسات بر حضور و مشارکت مردم تاکید شده است.

وی در خصوص ویژگی نمایندگان اصلح، افزود: تعهد، تخصص، سالم بودن و مردمی بودن از ویژگی‌های مهم یک نماینده است، وظیفه یک نماینده در حوزه قانون‌گذاری و نظارت است اما اینکه نماینده توجه ویژه‌ای به حوزه انتخابیه خود و رفع مشکلات آن داشته باشد جز خواسته‌های مهم مردم بوده تا حدی که این موضوع از نظر مردم مهمتر است.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص روند پیش رو در انتخابات، تصریح کرد: روند انتخابات در حال بهتر شدن است چرا که مردم دغدغه دارند تا کسی را انتخاب کنند که به فکر شهر و رفع مشکلات شهری باشد و خود را درگیر مباحث سیاسی و حزبی نکند، خوشبختانه روند علاقمندی مردم به مشارکت روبه بهبودی است و امیدواریم در روز جمعه همچون همیشه مردم حماسه دیگری از مشارکت خود بیافرینند.

کد خبر 411188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.