مهدی شیخ در گفت و گو با ایمنا: انتخابات تنها راه اصلاح مشکلات است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تنها راه اصلاح مشکلات است. امروز جامعه جهانی نمی‌پذیرد برخی جامعه را برای اصلاح امور به هم بریزند؛ زیرا با این کار مشکلات نه تنها اصلاح نمی‌شود، بلکه مضاعف می‌شود.

مهدی شیخ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: برخی می‌گویند به دلیل اینکه مجلس در جایگاه واقعی خود قرار ندارد، در انتخابات شرکت نمی‌کنیم. اگرچه مجلس با جایگاه واقعی خود فاصله دارد، اما تمامی قانون‌گذاری‌ها در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود. نباید پارلمان به دست جناحی بیفتد که کارنامه مشخصی در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دارد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان مجلس دهم از تصویب برخی قوانین مضر جلوگیری کردند که این بزرگ‌ترین دستاورد اصلاح‌طلبان در مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت نکردن در انتخابات مشکلات مضاعف می‌شود. اگر شاهد حضور اندک مردم در انتخابات باشیم، فشارهای حداکثری آمریکا دوچندان خواهد شد؛ زیرا فشارهای خود را تاثیرگذار می بیند. ما در قبال سرنوشت خود و کشور مسئول هستیم و از همین رو حداقل ایفای نقش ما در جامعه شرکت در انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات تنها راه اصلاح مشکلات است. امروز جامعه جهانی نمی‌پذیرد برخی جامعه را برای اصلاح امور به هم بریزند؛ زیرا با این کار مشکلات نه تنها اصلاح نمی‌شود بلکه مضاعف می‌شود.

کد خبر 411170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.