سینماسیار به مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان رفت

مدیر طرح سینما سیار از اکران فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، نوید کوهبر مدیر «سینما سیار» در انجمن گفت: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، کودکان مناطقی در جنوب استان سیستان و بلوچستان به تماشای فیلم‌های سینما سیار نشستند.

وی افزود: این برنامه همزمان با جشنواره فیلم فجر و طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» بنیاد سینمایی فارابی اجرا شده و طی آن فیلم‌های منتخبی از سینمای کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار به روی پرده رفت.

کوهبر ادامه داد: روستاهای کنارکمبان در بخش بنت در جنوب استان سیستان و بلوچستان، عورکی در بخش دشتیاری، جنگارک پایین در بخش دشتیاری، زرآباد و همچنین کنارک از ۱۶ بهمن‌ماه به مدت ۶ روز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و فیلم‌های روز کودکان و نوجوانان در این روستاها به صورت رایگان به نمایش درآمد.

وی در ادامه به آغاز به کار وب‌سایت رسمی «سینما سیار» با نشانی www.cinemasayar.ir اشاره کرد و افزود: در این سایت علاوه بر جدول نمایش فیلم‌ها در استان‌های تحت پوش، آمار و اطلاعات فیلم‌ها و جدول فروش آن‌ها در سیستم سینما سیار نیز در دسترس کاربران قرار دارد. به‌علاوه یک فرم الکترونیکی نیز در سایت وجود دارد تا علاقه‌مندان بتوانند درخواست اکران گروهی برای سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط را ثبت کنند.

مدیر سینما سیار گفت: در حال حاضر تعداد ۵۵ دستگاه سینما سیار در ۲۷ استان کشور فعال است و در ۵ شهر نیز توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

کد خبر 411152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.