اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه نوروزی در سطح شهر

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۰۰ عنوان برنامه از اول اسفندماه تا پایان ۱۵ فروردین ماه در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد حقانی در هفتمین نشست ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: به منظور استقبال از نوروز و آماده سازی شهر برای سال نو و استقبال از میهمانان نوروزی برنامه‌های مناسب و کاملی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در شهرداری اصفهان در خصوص زیباسازی شهر گفت: به منظور زیباسازی و فضاسازی شهری و ساخت المان‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که ظرفیت‌های استفاده شده قابلیت ماندگاری در طول سال را داشته باشند و فقط مختص به ایام عید نباشند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: برگزاری ایده کاپ با هماهنگی دانشگاه‌های مرتبط، برگزاری سمپوزیوم با ضایعات فلزی، استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید در طرح بهار حسینی، نصب ۴۰۰ المان با موضوعات بهار حسینی و صنایع دستی، هماهنگی با مناطق ۱۵ گانه جهت چیدمان سفره هفت سین و تهیه و ابلاغ دستورالعمل ویژه امحا نازیبایی‌ها تا ۲۸ اسفند ماه از برنامه‌های اصلی ستاد و شهرداری اصفهان در خصوص زیباسازی است.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های استقبال از نوروز گفت: به منظور معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و ظرفیت‌های اصفهان به مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی ویژه برنامه‌هایی متنوعی در استقبال از بهار ۹۹ و همچنین در طول ایام نوروز از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین برنامه ریزی شده است.

حقانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۰۰ عنوان برنامه از اول اسفندماه تا پایان ۱۵ فروردین ماه در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های پیشواز از نوروز از اول اسفند تا بیست و پنجم اسفندماه اجرای خواهد شد و پس از آن در مراسم رسمی ویژه برنامه‌های نوروزی شامل برنامه‌های میدانی شاد و فرهنگی در سطح شهر اصفهان به ویژه محورها و مسیرهای گردشگری اجرایی خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: برگزاری رویدادهای شاخص مانند ویژه برنامه آئین نامه نوروزی در قالب یک تیم ۳۵۰ نفره در محل پل خواجو، برگزاری تورهای گردشگری نیم روزه از مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد جهت آشنایی با مشاهیر و عالمان جهان اسلام و ایران، برنامه‌ریزی جهت تهیه پکیج مناسب برای میهمانان نوروزی مراجعه کننده به مجموعه ناژوان از جمله برنامه‌های فرهنگی در این زمینه است.

وی تاکید کرد: تمام برنامه‌های فرهنگی و تفریحی تا پایان هفته جاری برنامه‌ریزی و جدول نهایی برنامه‌ها تهیه و به اطلاع عموم خواهد رسید.

حقانی افزود: در نوروز ۹۹ تعداد ۱۶ کیوسک راهنمای گردشگری در نظر گرفته شده است که وظیفه اطلاع رسانی به مسافران نوروزی را برعهده خواهد داشت؛ همچنین در برنامه ریزی صورت گرفته در ۴۰ نقطه از شهر اطلاع‌رسانی گردشگران صورت خواهد پذیرفت و از دوچرخه‌سواران در محورهای گردشگری جهت اطلاع رسانی مناسب بهره خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان همچون سال‌های گذشته آماده اطلاع رسانی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در نوروز ۹۹ به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

کد خبر 411150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.