تعیین ۳۱ جایگاه تبلیغات انتخاباتی در شهر خاش

شهردار خاش از تعیین ۳۱ نقطه در این شهر برای انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: داوطلبان و اعضای ستادهای آنان فقط از این اماکن برای انجام تبلیغات استفاده کنند.

عبدالمجید تمندانی گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سال ۹۸ برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که در دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تبلیغات نامزدهای این دوره در شهر خاش اتخاذ شده است، تصریح کرد: ۳۱ نقطه شهر خاش در اختیار داوطلبان قرار گرفته است؛ لذا نامزدها و هواداران آن‌ها از تبلیغات غیرمتعارف که به سیمای شهری آسیب می‌زند خودداری کنند.

شهردار خاش تاکید کرد: یکی از بدترین چالش‌های تبلیغات، دیوارنویسی با افشانه است که نتیجه‌ای جز تخریب فضای عمومی که متعلق به همه شهروندان است، ندارد.

تمندانی ادامه داد: حفظ سیمای شهری در آستانه عید نوروز ضروری است و شهر خاش که در مسیر سه راهی مرکز به جنوب استان قرار دارد و در روزهای مختلف سال و به ویژه در تعطیلات مقصد گردشگران است، باید سیما و منظر زیبایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری برای ایام نوروز و در جهت آماده‌سازی شهر برای مهمانان نوروزی اقدامات لازم را برای جلوگیری از آلودگی‌های بصری شهر انجام داده است.

شهردار خاش یادآور شد: شهرداری هزینه‌های فراوانی برای نظافت و رفت و روب شهر پرداخت می‌کنند، بنابراین انجام اقداماتی مانند نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز، علاوه بر نازیبا کردن و ایراد خسارت به منظر شهری، هزینه‌های اضافی را به شهرداری و شهروندان تحمیل می‌کند.

کد خبر 411145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.