انتخابات زمینه‌ساز تحقق مشارکت شهروندان در اداره شهرها

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: حضور مردم به عنوان اساسی‌ترین رکن تایید مشروعیت و اعتلای مدنیت اجتماعی‌، فرصتی برای تبیین مشارکت اجتماعی شهروندان در امور مشارکت‌پذیر از جمله مدیریت شهری و شهر و شهرسازی است که در نهایت منجر به توسعه شهری خواهد شد.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تجهیز ۱۰ حوزه اخذ رأی در این شهر بوسیله شهرداری، اظهار کرد: از این تعداد چهار حوزه در محله کلیشاد، سه حوزه در محله سودرجان، دو حوزه در محله افجد و یک حوزه در محله آغچه‌بدی قرار دارد.

وی با اشاره به ماده ۱۱ قانون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شهرداری به عنوان یکی از ارگان‌های دخیل در امر برگزاری انتخابات، با استفاده از تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد، زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم می‌کند.

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: حضور مردم به عنوان اساسی‌ترین رکن تأیید مشروعیت و اعتلای مدنیت اجتماعی‌، فرصتی برای تبیین مشارکت اجتماعی شهروندان در امور مشارکت‌پذیر از جمله مدیریت شهری و شهر و شهرسازی است که در نهایت منجر به توسعه شهری خواهد شد.

اخگر با اشاره به آماده‌باش نیروهای سازمان آتش‌نشانی این شهرداری در روز برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری به عنوان یکی از ارکان مدیریتی رابطه مستقیم با شهروندان دارد به همین دلیل شهرداری کلیشادوسودرجان با موضوع سازماندهی نیروها و فرهنگ‌سازی شرکت در انتخابات نشست‌ها و جلساتی را برگزار کرده است.

کد خبر 411143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.