بحران آسیایی در اردوگاه ایران/ پوکر ناکامی برای نمایندگان

هفته دوم لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ میلادی شاید در ذهن همه فوتبال دوستان بماند، اما نه به عنوان یک خاطره خوب بلکه به عنوان هفته‌ای که نمایندگان ایران از ۱۲ امتیاز ممکن تنها موفق یه کسب یک امتیاز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۳۰ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پیروزی پر گل‌های علیپور پرپر" به تساوی تلخ پرسپولیس ایران مقابل الشارجه امارات در شب پر اشتباه مدافعین پرسپولیس پرداخت، اشتباهاتی که دو گل علی علیپور را خنثی کرد تا تنها پیروزی تیم‌های ایرانی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به یک تساوی بدل شود.

"گل" با عنوان "واقعاً دلم برای آقا فرهاد سوخت" به اظهارات ارسلان مطهری بعد از شکست تلخ استقلال مقابل الاهلی پرداخت، این شکست در حالی رقم خورد که تیم فرهاد یک پنالتی را از دست داد و یک گل درست آنها به اشتباه آفساید گرفته شد تا فرهاد اولین شکست خود در قامت سرمربی آبی‌ها را متحمل شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پوکر ناکامی" به رقم خوردن یکی از بدترین عملکردهای تیم‌های ایرانی در یک هفته لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، جایی که در هفته دوم فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی از ۱۲ امتیاز ممکن تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند و سه بازی از چهار مصاف خود را با شکست پشت سر گذاشتند.

"ایران ورزشی" نیز همچون "فرهیختگان" عنوان اول خود را به ناکامی بزرگ نمایندگان ایران اختصاص داده است و با عنوان "بحران آسیایی" به رقم خوردن هفته دوم تلخ برای نمایندگان ایران پرداخت، البته که مهمان بودن تمام نمایندگان ایران در هفته‌های اول تا سوم لیگ قهرمانان آسیا در این فصل در نتایج ضعیف آنها بی تأثیر نیست.

"پیروزی" با عنوان "برباد رفته" به از دست رفتن رفتن دو گل سرخ‌ها در امارات پرداخت، جایی که نماینده سرخپوش ایران دو بار از رقیب اماراتی خود پیشی گرفت اما در همان نیمه اول دو بار دروازه خود را باز شده دید تا شب تلخی برای مدافعان و دروازبان پرسپولیس رقم خورد.

"صدای سپاهان" با عنوان "زوزه‌های کر کننده گرگ‌ها در دوحه" به نمایش بی نقص السد مقابل سپاهان در روز شکست سه گله سپاهانی‌ها مقابل تیم قطری پرداخت، شکست در شبی که پیام نیازمند هرچه توپ از مهاجمان السد گرفت بازهم شاگردان ژاوی حمله کردند تا سپاهان به رده سوم گروه خود سقوط کند.

کد خبر 411141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.