تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره مترو

شهردار تبریز مدیریت شهری مترو را اولویت‌دارترین پروژه مدیریت شهری دانست و از تلاش برای تسریع در افتتاح ایستگاه‌های نیمه‌کاره خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین باهر درباره افتتاح فاز سوم خط یک مترو تبریز، اظهار کرد: در پروژه مترو، تأثیر یک نماینده دلسوز را دیدیم و با پیگیری‌های او توانستیم مسائل و مشکلات زیادی در این پروژه را برطرف کنیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه افتتاح فاز سوم خط یک مترو تبریز زودتر از موعد مقرر انجام شد، افزود: برنامه ریزی ما برای افتتاح فاز سوم خط یک، پایان سال ۹۸ بود که با تلاش‌های انجام شده، یک ماه زودتر این فاز را افتتاح کردیم.

وی خاطرنشان کرد: معمولاً برای راه اندازی کامل یک خط، باید تست‌های فنی انجام شود و بر این اساس مترو تبریز در این فاز در حال حاضر هر روز سه ساعت کار می‌کند؛ در این خط هنوز سه ایستگاه نیمه‌کاره است و ما تلاش می‌کنیم که هر سه ماه یک ایستگاه افتتاح شود.

شهین‌باهر ادامه داد: برای ما ایستگاه میدان کهن مهم بود چراکه این ایستگاه موجب دسترسی شهروندان به مرکز شهر است که به لطف خدا و اراده اعضای شورا که مترو را مهم‌ترین و اولویت دارترین پروژه شهر دانستند، این ایستگاه همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار تبریز تصریح کرد: نگرش و توجه جدی شورای شهر به مترو موجب شد تا به اندازه هشت سال گذشته، این پروژه تحرک مالی و عمرانی داشته باشد واز اعضای شورا درخواست دارم همچنان حمایت کنند تا طبق برنامه ریزی، تا پایان شورای پنجم شاهد اتمام خط یک باشیم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم همزمان با تکمیل خط یک، فاز نخست خط ۲ که از قراملک تا سه راه امین است نیز با حمایت شورا و اخذ حمایت‌های اعتباری دولت، تا پایان شورای پنجم راه اندازی شود.

کد خبر 411133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.