شهر نکا آماده برگزاری انتخابات

شهردار نکا گفت: نیروها، ماشین‌آلات و تجهیزات این شهرداری برای برگزاری انتخابات باشکوه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بکار گرفته شده است.

سیدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات مؤثر انجام شده در شهر نکا برای برگزاری انتخابات، اظهار کرد: متولی اصلی برگزاری انتخابات فرمانداری است، اما شهرداری نیز عضو ستاد انتخابات است.

وی با اشاره حضور شهرداری نکا در کمیته پشتیبانی انتخابات با اشاره به کارهای که از سوی این دستگاه انجام شده است، گفت: ما تمهیدات لازم را سنجیده‌ایم و در این راستا همکاری شهرداری با فرمانداری در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار نکا ادامه داد: شکست توطئه‌های دشمن شرکت در انتخابات از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

احمدی افزود: یکی از مواردی که در رفع مشکلات داخلی و افزایش قدرت بین‌المللی ایران بسیار اهمیت دارد انتخابات مجلس شورای اسلامی است، امیدواریم که مردم با حضور خود در تعیین سرنوشت کشور نقش داشته باشند.

وی گفت: برای ساماندهی تبلیغات انتخاباتی کارگران واحد خدمات شهری آمادگی کامل دارند و در پایان هر شب، جهت نظافت و نگهداری شهر اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

شهردار نکا با بیان اینکه حوزه روابط عمومی این شهرداری در فضای مجازی با ارائه شعارهای مناسب در جهت تشویق مردم به حضور در انتخابات تلاش می‌کند، تصریح کرد: شهرداری نکا با نصب بنر، پارچه و پرچم زمینه را برای حضور مردم فراهم کرده است.

کد خبر 411122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.