ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در شهر تالش

شهردار تالش از تعیین ۱۲ نقطه برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در میادین و معابر اصلی این شهر خبر داد.

شهرام غنی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مساحت این ۱۲ نقطه در مجموع حدود ۴۸۰ مترمربع و سازه‌هایی از جنس داربست و گونی به رنگ آبی بوده و در مکان‌های پرتردد شهر تالش نصب شده تا نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی پوسترهای تبلیغاتی خود را بر روی آن‌ها نصب کنند.

وی به آماده‌سازی جایگاه‌های سخنرانی نامزدهای انتخاباتی توسط شهرداری تالش اشاره کرد و گفت: در ایام انتخابات دو اکیپ از فرمانداری و شهرداری به صورت مجزا مسئولیت امحاء پوسترهای تبلیغاتی را بر عهده دارند.

شهردار تالش با اشاره به مشارکت نیروهای شهرداری تالش در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در این ایام ۹ نیروی شهرداری مسئولیت امحاء و ۷۰ نیروی خدمات شهری وظیفه پاکسازی پوسترها و تراکت‌های تبلیغات شهری را بر عهده دارند.

غنی‌زاده گفت: ۲۵ نفر نیروی واحد آتش‌نشانی تالش در دو ایستگاه آتش‌نشانی استقرار دارند که در ایام انتخابات آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی تاکید کرد: اعضای ستادهای نامزدهای انتخاباتی به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از الصاق پوستر در محل‌های غیر مجاز خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 411119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.