آماده‌باش کامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه در روز انتخابات

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: نیروهای این سازمان به منظور تامین ایمنی در روز انتخابات، با تمام توان آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز _جمعه ۲ اسفند ماه_ تمام ایستگاه‌های سازمان برای پیشگیری از وقوع هر حادثه و ارائه خدمات ایمنی در این روز، در سطح شهر آمادگی دارند همچنین تا پایان ساعات قانونی رأی‌گیری، اکیپ‌های سیار در خیابان‌ها، میادین، معابر پرتردد و محل‌های اصلی رأی‌گیری، مستقر هستند.

رضایی با تاکید بر شرکت فعال ۱۶۰ نیروی آتش‌نشانی، تصریح کرد: تمامی آتش‌نشانان سازمان به همراه نیروهای عملیاتی هر ایستگاه در حوزه استحفاظی خود، همچنین موتور سیکلت‌های چهار چرخ گشت در سطح شهر حضور دارند؛ در صورت صلاحدید حفاظتی نیز خودروهای عملیاتی در بعضی از مراکز اخذ رأی مستقر می‌شوند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: شهروندان در صورت بروز آتش‌سوزی و وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی خود، بلافاصله از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

کد خبر 411112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.