تخصیص ۲۶۰۰ میلیارد تومان بودجه ۹۹ شهرداری اصفهان به توسعه حمل و نقل

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از تخصیص بودجه دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سیستم حمل و نقل عمومی شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در برنامه تلویزیونی "اینجا اصفهان" ضمن ابراز امیدواری از افزایش ارتباط شهروندان و مسئولان و قدردانی مجدد از حضور مردم اصفهان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم بار دیگر با حضورشان همچون گذشته وفاداری خود به نظام را تثبیت کردند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و امیدواریم که مردم روز جمعه نیز حماسه دیگری بیافرینند و از حق قانونی خود که مشارکت در تعیین سرنوشت هر فرد است به نحو احسن استفاده کنند و کسانی را برگزینند که بتوانند چهار سال نمایندگانی خوب برای مجلس شورای اسلامی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب بودجه شش هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در جلسه این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این بودجه ۲۷ دی ماه تحویل شورای شهر شد و پس از یک ماه بررسی در کمیسیون‌های تخصصی و جلسه تلفیق، در روز ۲۷ بهمن ماه با ۱۳ رأی به تأیید شورای شهر اصفهان رسید.

وی اظهار امیدواری کرد همانطور که این بودجه به تصویب رسید کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر نیز برای تحقق آن اهتمام داشته باشند تا این بودجه در سال ۹۹ محقق شود و در پرتوی آن بتوان خدماتی را که لازم است به شهروندان ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص تحقق بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در سال جاری بودجه شهر اصفهان چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که با احتساب سازمان‌ها این رقم چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، تاکنون حدود ۷۵ درصد این بودجه محقق شده و پیش‌بینی ما در شهرداری اصفهان این است که تا پایان اسفندماه بین ۸۵ تا ۹۰ درصد آن محقق شود که معنی آن عدم تحقق ۱۰ درصد بودجه سال ۹۸ است که باید این رقم از پروژه‌ها کم شود.

اصلاح بودجه سال ۹۸ شهرداری تقدیم شورا شد

وی ادامه داد: شهردار اصفهان اصلاح بودجه ۹۸ را همراه با بودجه سال ۹۹ به شورای شهر ارائه داده است.

نصر اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ پروژه‌ای در شهر اصفهان به خاطر مشکلات مالی متوقف نشده است، افزود: هفت کلان پروژه در دست اجرا است؛ همه پروژه‌های کلان شهر در حال پیشرفت است و نخستین پروژه تحت عنوان تقاطع غیر هم سطح آفتاب و بلوار فرزانگان به طول هفت کیلومتر به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه توسعه نشاط اجتماعی در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان مورد توجه است، اضافه کرد: بجد به دنبال ترویج خوش رویی و خوش خلقی در بین مردم هستیم و این امر در پروژه‌های اجتماعی تعریف شده است؛ کم کردن ترافیک و کاهش آلودگی هوا، افزایش فضای سبز، رونق بخشی به برنامه‌های نشاط آور و جلب مشارکت بیشتر مردم در سرنوشت خود، تقویت ارتباطات اجتماعی، برنامه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که شورای شهر به آنها اهمیت داده است.

۴۰ رویداد گردشگری در بودجه سال ۹۹ شهرداری بودجه گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۴۰ رویداد گردشگری با هدف تحقق برنامه اصفهان ۲۰۲۰ در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان مورد تاکید است، اضافه کرد: برای این برنامه‌ها ۱۹۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی افزود: حدود ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان به تحقق شهر دوستدار کودک و سالمند تخصیص یافته است.

نصر اصفهانی با اشاره به تخصیص رقمی از بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان به کاهش آلودگی هوا گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تخصیص یافته که هزار و ۲۵۰ میلیون تومان به خط دو، پنج میلیارد تومان نیز برای مطالعات و ایجاد بستر تراموا، ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت و خرید اتوبوس، ۲۳ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های کاهش آلودگی هوا ۲۳۰ میلیارد تومان برای پروژه عمرانی حلقه حفاظتی چهارم شهر اختصاص داده شده است که همه این موارد در کاهش ترافیک و آلودگی هوا مؤثر است.

کد خبر 411111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.