آماده‌باش ۳ ایستگاه آتش‌نشانی شهرضا در روز انتخابات

شهردار شهرضا با بیان اینکه همه امکانات مدیریت شهری در بخش‌های مختلف برای برگزاری انتخابات باشکوه دوم اسفندماه بسیج شده است، گفت: نیروهای سه ایستگاه آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات آماده‌باش هستند.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۲۰ نقطه از شهر برای انجام تبلیغات محیطی کاندیدهای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و زمینه‌سازی برای حضور حداکثری شهروندان، از همه توان و امکانات موجود استفاده کنیم.

شهردار شهرضا خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات باید هم در مرحله تبلیغات و حفظ آراستگی سیما و منظر شهری و در مرحله اخذ رأی ضروری است، نامزدهای انتخاباتی و اعضای ستاد آن‌ها باید از تخلفات قانونی و نصب تبلیغات بر روی تأسیسات شهری اجتناب کنند.

قاسمی از آماده‌باش نیروها و امکانات سه ایستگاه آتش‌نشانی وگروه های امدادی آن‌ها در روز برگزاری انتخابات خبر داد و افزود: مسئولان و شهروندان با همه توان در عرصه انتخابات حاضر می‌شوند و در مقابل از نامزدهای انتخاباتی انتظار رعایت صداقت در عمل و گفتار را دارند.

کد خبر 411103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.