زن خائن در مقابل پسرانش دار زده شد

درگیری خونین هواداران کاندیداهای مجلس در پلدختر، اقدام شیطانی ۶ برادر با دختر همسایه، آتش در کیوسکی در قرچک و کشف ۵۰۰ لاشه جدید پرنده در سواحل بندرترکمن عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری سه شنبه_۲۹بهمن‌ماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مردی ۶۰ ساله در انگلستان به جرم قتل عمد همسرش دستگیر و زندانی شد.

بنا به گزارش رسانه‌های خارجی، متهم پس از اینکه متوجه بارداری همسر ۵۶ ساله‌اش از پسر جوان همسایه شد در مقابل چشمان فرزندانش او را به دار آویخت.

سخنگوی پلیس در خصوص این پرونده هولناک عنوان کرد که متهم پس از دستگیری و اعتراف به قتل مدعی شد که چندین سال است که توانایی رابطه زناشویی ندارد و زمانی که متوجه بارداری همسرش شد فهمید که به او خیانت شده و با پرس و جو و تهدید همسرش متوجه شد که مقتول با پسر ۱۵ ساله همسایه در ارتباط است و این بارداری رخ داده است.

با شکایت فرزندان مقتول علیه پدرشان متهم به زندان منتقل شد تا به زودی جلسه دادگاهی اش برگزار شود.

درگیری خونین هواداران کاندیداهای مجلس در پلدختر

هواداران ۲ نفر از نامزدهای انتخاباتی در پلدختر درگیری شدیدی باهم پیدا کردند.

ویدئویی از درگیری بین هواداران دو نفر از نامزدهای انتخاباتی در پلدختر که منجر به زخمی شدن چند نفر شده در فضای مجازی منتشر شده است.

در پی این حادثه جو شهرستان پلدختر کاملاً امنیتی شده و تعدادی از عوامل این نزاع خونین از سوی عوامل انتظامی دستگیر شدند.

اقدام شیطانی ۶ برادر با دختر همسایه

دختری ۱۴ ساله در کارولینا مورد تجاوز وحشیانه ۶ برادر شیطان صفت قرار گرفت.

بر اساس گزارش پلیس، ۶ برادر که به همراه والدینشان در کارولینای شمالی ساکن بودند متهم هستند که مدت ۱۰ سال به دختربچه همسایه خود تجاوز کردند و این خبر زمانی به دست مأموران پلیس رسید که برادر بزرگ‌تر به خاطر ناراحتی و عذاب وجدان آزار و اذیت‌های سارا به سراغ کشیش کلیسا رفت و با اعتراف به گناه خود و خانواده اش رسوا شد.

از هنگامی که خبر منتشر شده خانواده دختر از هرگونه دادن اطلاعاتی دراین خصوص به مقامات خودداری کرده و به دخترشان نیز اجازه صحبت نمی‌دهند.

درحال حاضر متهمان در بازداشت هستند تا جلسه دادگاهی شأن به زودی برگزار شود.

آتش در کیوسکی در قرچک

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از جان باختن یک نفر بر اثر آتش سوزی در یک کیوسک نگهبانی خبر داد.

سرهنگ " علی موسی پور" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک کیوسک نگهبانی و محبوس شدن یک نفر در آن بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور عوامل آتش نشانی به سرعت آتش مهار شد ولی متأسفانه یک جوان ۲۴ ساله به علت شدت جراحات وارده ناشی از سوختگی جان خود را از دست داد.

سرهنگ موسی پور ادامه داد: کارشناسان علت اولیه مرگ این جوان را آتش گرفتن ۲ کپسول پیک نیک و محبوس شدن در کیوسک در هنگام آتش سوزی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در خاتمه بیان داشت: جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

کشف ۵۰۰ لاشه جدید پرنده در سواحل بندرترکمن

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان گفت: ۵۰۰ قطعه لاشه پرنده در ساحل بندر ترکمن کشف شد.

محمود شکیبا رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گلستان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در گرگان گفت: صبح دوشنبه لاشه ۲۵۸ پرنده وحشی در ساحل بندرترکمن کشف و بعد از جمع آوری توسط اداره کل دامپزشکی نمونه برداری شد.

وی افزود: بعد از نمونه برداری لاشه پرندگان به شکل بهداشتی دفن شد و پایش‌ها برای پیدا کردن لاشه‌های دیگر ادامه یافت.

شکیبا گفت: امروز هم ۵۰۰ قطعه لاشه پرنده کشف شده که بعد از نمونه گیری به شکل بهداشتی دفن شدند.

وی با بیان اینکه منتظر نتیجه آزمایش دامپزشکی بابت علت این اتفاق هستیم، ادامه داد: مردم باید از دست زدن به لاشه این پرندگان خودداری کنند.

کد خبر 411096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.