شش هزار پوستر تبلیغاتی دارای تخلف بوده است

فرماندار اصفهان گفت: ۶ هزار پوستر تبلیغاتی دارای تخلف بوده است که توسط ۱۶ اکیپ رفع تخلف جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حسین سیستانی در جلسه مشترک هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اصفهان اظهار کرد: از شروع ثبت نام تاکنون ۴۷۵ اقدام به ثبت نام کرده بودند، هیئت‌های اجرایی تشکیل شد و انتخابات به بهترین شکل در حال برگزاری است.

فرماندار اصفهان افزود: با توجه به رد صلاحیت‌ها و انصراف‌ها، طبق آخرین آمار که ۲۱ بهمن ماه اعلام شد تعداد کاندیداها ۱۴۱ نفر بود که در طول این مدت افراد دیگر نیز انصراف دادند و تعداد آخرین آمار کاندیداها ۱۲۲ نفر است.

سیستانی با بیان اینکه کاندیداها با رقابت خوبی که با یکدیگر در تبلیغات داشته اند در این دوره حداقل تخلفات تبلیغاتی را شاهد هستیم، گفت: ۶ هزار پوستر تبلیغاتی دارای تخلف بوده است که توسط ۱۶ اکیپ رفع تخلف جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ بنر توسط اکیپ رفع تخلف انتخابات جمع‌آوری شده است، ادامه داد: تذکرات لازم به کاندیداها داده شده و آن‌ها نیز این موضوع را رعایت کرده‌اند. امیدوارم تا روز انتخابات کاندیداها بتوانند با توجیه طرفدارانشان شرایط را برای رعایت همه قوانین فراهم بکنند که ما تخلف و تقلبی را نداشته باشیم.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: تعداد ۲۳ هزار نفر در قالب برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی حضور دارند که در هر شعبه ۲۰ تا ۲۵ نفر فعالیت می‌کنند. ۶۰۰ نفر در ستاد انتخاباتی شهر اصفهان و بخش مرکزی فعالیت دارند، نمایندگان فرماندار، بازرسی و نیروی انتظامی به همراه سپاه وظیفه انتظامات انتخابات را بر عهده دارند و همگی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

سیستانی افزود: با توجه به جلسات برگزار شده همه افراد آماده پاسخگویی به مردم هستند و به رعایت عدالت و بی طرفی تاکید شده است تا بتوانند شرایط خوبی برای انتخابات فراهم کنند. توصیه من به مردم این است که در این ایام کاندیداها را به خوبی شناسایی کنند تا بتوانند در روز انتخابات با اطلاعات و آمادگی کامل رأی دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مدت‌ها است که به صورت الکترونیک انجام می‌شود اما به صورت کامل این اتفاق نمی‌افتد، ادامه داد: امسال با حذف رایانه، دستگاه‌های احراز هویت را به شعب اضافه کردیم تا به صورت نیمه الکترونیک انتخابات را برگزار بکنند.

فرماندار اصفهان گفت: از روز شروع انتخابات سامانه جامع انتخابات کشور در فرمانداری‌ها، استانداری‌ها و بخشداری‌ها بسیاری از فعالیت‌ها را به صورت الکترونیک انجام می‌دهد. امیدوارم در سال‌های آینده بتوانیم انتخابات را تمام الکترونیک برگزار کنیم.

کد خبر 411095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.