تساوی پر گل یک نیمه‌ای الشارجه و پرسپولیس با دبل علیپور

پرسپولیس در حالی که دوبار در جریان این نیمه با گلزنی علیپور از حریف اماراتی پیش افتاد، اما نتوانست دروازه را بسته نگه دارد تا دو تیم با تساوی به پیشواز نیمه مربیان روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم گروه C لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۱۹ و ۵ دقیقه تیم‌های الشارجه امارات و پرسپولیس ایران به مصاف یکدیگر رفتند.

پرسپولیس نیمه نخست را تهاجمی و بهتر از میزبان آغاز کرد و خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفت. طولی نکشید تا علی علیپور در دهمین دقیقه بازی روی پاس تند و تیز مهدی ترابی تیر اول را به سمت دروازه الشارجه شلیک کرد. پرسپولیس با اینکه از حریف اماراتی پیش افتاده بود، عقب ننشست و به حملات خود ابدامه داد اما این الشارجه بود که برخلاف جریان بازی و با حرکت تکنیکی کایو برزیلی و پاس کات بک او برای خلفان به گل تساوی رسید.

سرخ‌پوشان خیلی سریع جواب گل را دادند و باز هم همکاری ترابی و علیپور در پیکان خط حمله پرسپولیس جواب داد تا یک بار دیگر پرسپولیس پیش بیافتد. بعد از این گل عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی افت کرد و رقیب اماراتی بر بازی سلطه یافت. آن‌ها چندین و چند بار تا باز کردن دروازه بیرانوند پیش رفتند و بالاخره در نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول این رایان مندس بود که به زیبایی شجاع خلیل زاده را از پیش رو برداشت و با شوتی زیبا گل دوم شارجه را درون دروازه نماینده ایران فرستاد تا تیم‌اش با شکست به رختکن نرود.

کد خبر 411092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.