فضاسازی تبلیغات محیطی اصفهان بر مبنای ضرورت های مشارکت

در بیش از ۲۰۰ نقطه شهر اصفهان تبلیغات محیطی انتخابات ۹۸ با محوریت اهمیت و ضرورت حضور و مشارکت مردم در انتخابات در قالب بنر، لمپوست و سایر سازه های تبلیغاتی نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هرچه به روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فضای شهر اصفهان نیز لباس انتخاباتی بر تن می‌کند و در حالی که دو روز دیگر این حماسه حضور رقم می‌خورد مدیریت شهری اصفهان در کنار عوامل اجرایی انتخابات تلاش کرده تا با نصب بنرهای تبلیغاتی و طرح‌های خلاقانه شور و نشاط انتخاباتی را به فضای شهری آورد و مردم را به حضور و مشارکت در رقم زدن سرنوشت خود بیشتر ترغیب کند.

در همین رابطه شهرداری اصفهان با هدف بیان ضرورت‌های انتخابات، افزایش مشارکت شهروندان در انتخابات و معرفی اهمیت و ضرورت توسعه مشارکت و همراهی مردم، تبلیغات محیطی فضای شهری را به این امر اختصاص داده است. طراحی این تبلیغات بر اساس نکات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، پیرامون اهمیت انتخابات است که بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در طرح‌های ارائه شده مشهود است.

کلید واژه‌هایی همچون «انتخاب قوی و در اثر آن ایران قوی» همچنین سخنانی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت انتخابات از جمله در «امنیت و اقتدار کشور» تاکید شده است.

بر این اساس در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در بیش از ۲۰۰ نقطه شهر اصفهان تبلیغات در قالب بنر، لمپوست و سایر اقلام نصب و در رسانه‌های شهرداری اصفهان نیز فضای ترویج و ترغیب حضور مردم در انتخابات ایجاد و حاکم شده است.

این فضاسازی از روز ۲۴ بهمن‌ماه آغاز شده و با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات، به مرور با اضافه شدن طرح‌ها و قالب‌های جدید، کامل‌تر و فراگیرتر شده است.

کد خبر 411087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.