قانون ملاک فعالیت همه دست اندرکاران انتخابات باشد

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان این که انتظار می‌رود همه دست اندرکاران انتخابات قانون را ملاک فعالیت خود بدانند، گفت: با رعایت این امر مشکلی پیش نخواهد آمد و همه اقدامات قابل دفاع خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصفهانی در نشست هیئت‌های اجرایی استان اصفهان که در استانداری اصفهان برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات برنامه‌ریزان و مجریان انتخابات در اصفهان به ویژه فرماندار اصفهان با بیان این که اتحاد و همدلی مهم‌ترین عامل برای پیشبرد بهتر اهداف و اقدامات است، اظهار کرد: آنچه باید تذکر داده شود رعایت قانون است، ملاک ما قانون است، هیچ جناحی برای ما مهم نیست و اصل انتخاب و رای مردم است.

وی با بیان این که انتظار می‌رود همه دست اندرکاران انتخابات قانون را ملاک فعالیت خود بدانند، افزود: با رعایت این امر مشکلی پیش نخواهد آمد و همه اقدامات قابل دفاع خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان به همزیستی مسالمت آمیز ادیان مختلف در شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: این امر برای همه شهروندان اصفهان باعث افتخار است، ما باید بر اساس اصول انسانی رفتار کنیم. اسلام تاکید کننده اصول انسانی است و همه ادیان بر روی این اصل تاکید دارند و در این زمینه یک حرف دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که در این انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و انتخاب نمایندگان اصلح برای این دوره از مجلس شورای اسلامی در اصفهان باشیم.

کد خبر 411057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.