سیستانی: ٢٣ هزار نفر برای برگزاری انتخابات فعالیت می‌کنند

فرماندار اصفهان گفت: ٢٣ هزار نفر برای امر برگزاری انتخابات در قالب هیئت‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرماندار و اعضای اداری فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی صبح امروز در نشست هیئت‌های اجرایی و نظارت استان با استاندار اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای تأثیر گذار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است و با تکیه بر دیدگاه‌ها و اهداف ارزشمند امام (ره) و شعار استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و تمامی خدمتگزاران نظام، باید تلاش کنیم شرایط مطلوب را برای اجرای انتخابات فراهم کنیم.

وی افزود: شهرستان اصفهان با ٩٠٤ شعبه اخذ رأی، بیشترین امکانات انتخاباتی را به لحاظ کمی و کیفی در استان اصفهان دارد. ٢٣ هزار نفر برای امر برگزاری انتخابات در قالب هیئت‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرماندار و اعضای اداری انجام وظیفه می‌کنند. در هر شعبه اخذ رأی حدود ٢٠ نفر مشغول فعالیت خواهند بود و برای برگزاری بهتر انتخابات ۱۹ ستاد انتخاباتی در مراکز شهرداری‌های شهرستان اصفهان تعبیه شده و پنج نفر به عنوان مسئولین هر ستاد انتخاب شده‌اند؛ بنابراین هیچگونه نگرانی در امر برگزاری انتخابات وجود ندارد.

کد خبر 411054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.