فردوسی: ۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان نطنز تعبیه شده است

فرماندار نطنز گفت: تعداد ۷۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آرا مردم تعبیه شده که از این تعداد ۵۷ شعبه در شهرستان نطنز و ۱۳ شعبه در بخش قمصر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، رمضانعلی فردوسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نطنز، بادرود و قمصر تعداد ۳۱۳۵۰ نفر واجدین شرایط اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد ۱۵۷۱۸ نفر مرد و ۱۵۶۳۲ نفر زن هستند.

فرماندار نطنز با اشاره به تعداد شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز، بادرود و قمصر، افزود: تعداد ۷۰ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برأی جمع‌آوری آرا مردم تعبیه شده که از این تعداد ۵۷ شعبه در شهرستان نطنز و ۱۳ شعبه در بخش قمصر قرار دارد.

فردوسی ادامه داد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان نطنز، بادرود و قمصر تعداد ۱۳۲۰ نفر از عوامل اجرایی و نظارت فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی، کلیه تمهیدات اجرایی، نظارتی و امنیتی در جلسات شورای تأمین شهرستان نطنز اندیشیده شده است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: تعداد کاندیداها و فعالیت‌هایی که در دوره تبلیغات انتخاباتی داشته‌اند، شور و نشاط زیادی را در بین مردم ایجاد کرده و امیدواریم طبق دوره‌های گذشته شاهد حضور و مشارکت پرشور، گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم.

کد خبر 411052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.