برای قهرمانی آماده هستیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: برای قهرمانی آماده هستیم و تحت تأثیر جو ورزشگاه گرگان قرار نمی‌گیریم.

فریناز طائر پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص فینال لیگ بسکتبال بانوان مقابل تیم شهرداری گرگان، اظهار کرد: شهرداری گرگان، تیم خوبی است و از بازیکنان ملی پوش خوبی برخوردار است. شب گذشته به گرگان رسیدیم و صبح یک جلسه تمرینی در سالن داشتیم. تیم ما تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته است و آمادگی لازم را دارد.

وی ادامه داد: ما در یک گروه دیگر بودیم و برای اولین بار در فینال مقابل شهرداری گرگان قرار می‌گیریم، شناخت زیادی از تیم مقابل نداریم، اما قول می‌دهم برای قهرمانی همه اعضای تیم تلاش کنند.

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن در خصوص وضعیت تیم، تصریح کرد: تا به الان بازی‌های خوبی داشتیم و بدون باخت به فینال رسیده ایم. تیم ما از لحاظ روحی روانی در وضعیت خوبی است. حداقل چهار روز تمرین بدن سازی داشتیم و سه روز تمرین‌های تاکتیکی انجام دادیم. یکی از بازیکنانمان مصدوم بود که خودش را به بازی فردا می‌رساند.
 

طائرپور با اشاره به امتیاز گیری توسط پرتاب‌های سه امتیازی بازیکنان، گفت: بازیکنان ما به پرتاب‌های سه امتیازی خود معروف هستند و قطعاً در جریان بازی فینال از این قابلیت بیشترین و بهترین بهره را خواهیم برد.

وی گفت: تیم گرگان هواداران خوبی دارد که همیشه در سالن حضور دارند و تیم را حمایت می‌کنند؛ تیم ما تحت تأثیر جو ورزشگاه قرار نمی‌گیرد. همیشه این تشویق‌ها را به نفع خود نگاه می‌کنیم.

کد خبر 411051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.