جنگ قهرمانی بین بهمن و گرگان

دیدار فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان فردا _چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه_ با برگزاری دو دیدار پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا_ چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه_ از ساعت ۱۱ صبح دیدارهای فینال و رده بندی لیگ برتر بسکتبال بانوان در شهرهای اصفهان و گرگان برگزار می‌شود. گرگان میزبان دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال است که شهرداری گرگان و گروه جواز رقابت در این مرحله را کسب کردند.

بانوان گروه بهمن توانستند هر دو دیدار رفت و برگشت خود را مقابل نامی نو با پیروزی پشت سر بگذارند. بانوان شهر گرگان در بازی رفت مقابل تیم صنعت نفت آبادان به برتری رسید، اما در بازی برگشت با نتیجه ۶۷ بر ۶۰ بازی را واگذار کرد تا کار به بازی سوم بکشد و در نهایت با برگزاری بازی سوم شاگردان نیکا بیک‌لیک‌لی در گرگان با نتیجه ۶۴ بر ۵۲ به فینال صعود کردند.

تیم بهمن با هدایت فریناز طائر پور مربی تیم ملی بسکتبال بانوان، تنها تیم بدون باخت لیگ است. در فصل گذشته بهمن جایگاه سوم را بدست آورد. تیم بهمن با جذب بازیکنان بزرگی همچون سعیده علی، دلارام وکیلی، ساغر آجیلی به دنبال کسب قهرمانی لیگ امسال و جبران سومی در لیگ گذشته است.

تیم بانوان شهرگرگان با هدایت نیکا بیک لیک لی مربی تیم ملی بسکتبال ۳*۳ بانوان و بازیکنانی همچون تینا عیساییان در پی کسب قهرمانی هستند. در اصفهان تیم نامی نو در ورزشگاه آرارات میزبان بانوان صنعت نفت آبادان است. این دو تیم برای کسب جایگاه‌های سوم و چهار به میدان می‌روند.

کد خبر 411049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.