کارت بلیت‌های خبرنگاری در ۱۱ ایستگاه مترو تهران شارژ می‌شود

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: خبرنگارانی که شارژ کارت بلیت یک‌ساله رایگان مترو و اتوبوس آن‌ها پایان یافته با مراجعه به باجه‌های بلیت‌فروشی ایستگاه‌های مترو اعلام شده نسبت به شارژ آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، با هماهنگی انجام شده با سازمان فاوای شهرداری تهران از اول بهمن نسبت به شارژ کارت بلیت‌های خبرنگاری اقدام شده است.

شهرداری تهران با هدف ایجاد تسهیلات برای فعالیت هرچه مؤثرتر افراد شاغل در عرصه خبر و مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی و تردد به حوزه‌های خبری، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، تعدادی کارت بلیت یک‌ساله قابل استفاده در ناوگان مترو و اتوبوسرانی تهران را به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران شاغل در پایتخت قرار داده است.

با هماهنگی انجام شده با فاوای شهرداری تهران، آن دسته از خبرنگاران که پیش از این کارت بلیت یک‌ساله را دریافت کرده‌اند و شارژ اعتباری آن‌ها پایان یافته است، صرفاً برای تمدید می‌توانند مستقیماً به ایستگاه‌های همت، بخارایی، شهید باقری، میدان حر، زمزم، قدوسی، نبرد، توحید، ارم سبز، کرج و امام خمینی مراجعه و نسبت به شارژ مجدد کارت‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 411046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.