رضایی: اعضای هیئت های اجرایی مراقب باشند لفظ اعتماد خدشه دار نشود

استاندار اصفهان گفت: نفس و افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که هیئت‌های اجرایی از بین مردم انتخاب شده و برگزار کننده این انتخابات هستند. طبق قانون اعضای هیئت‌های اجرایی معتمدین مردم و نظام هستند و باید مراقب باشند لفظ اعتماد به هیچ دلیلی خدشه دار نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز _۲۹ بهمن ماه_ در نشست هیئت‌های اجرایی و نظارت استان با استاندار اصفهان اظهار کرد: امروز برای همفکری در مورد اصفهان دور هم جمع شده‌ایم. کلمه اصفهان دارای رسالت زیادی است و حضور ۲۳ هزار شهید در این استان نیز بر مسئولیت ما می‌افزاید؛ بنابراین شما اعضای هیئت‌های اجرایی، نسبت به اعضای هیئت‌های اجرایی باقی استان‌ها مسئولیت مهمتری دارید.

وی افزود: نفس و افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که هیئت‌های اجرایی از بین مردم انتخاب شده و برگزار کننده این انتخابات هستند. طبق قانون اعضای هیئت‌های اجرایی معتمدین مردم و نظام هستند و باید مراقب باشند لفظ اعتماد به هیچ دلیلی خدشه دار نشود. این افراد نباید بگذارند تعلقات حزبی و شخصی، آبروی آنها و اعتماد مردم را خدشه دار کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: در ماه‌های گذشته در دیدار با فرمانداران تاکید کردم که باید طبق رأی مردم عمل کنند. لفظ امانت داری مسئولیت بزرگی است و باید کمک کنیم از آن به خوبی حفاظت شود تا هوای نفس بر ما حاکم نشود. به آن‌ها تاکید کردم برای خواندن آرا، دو نفر مسئول خواندن و دو نفر مسئول نوشتن باشند تا هماهنگی و امانت داری بخوبی اجرا شود.

رضایی با بیان این که انتخابات فرصتی است تا خداپرستی و امانت داری خود را نشان دهیم، گفت: در روز قیامت امانت داری مورد پرسش قرار می‌گیرد. این فرصت دو روزه را غنیمت بداریم و امانت دار خوبی باشیم تا بتوانیم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

وی با بیان این که باید تنور انتخابات را گرم کنیم، اظهار کرد: ایجاد مشارکت حداکثری را از خانواده خود شروع کنیم و دیگران را به صندوق‌های اخذ رأی دعوت کنیم؛ اما حق نداریم رای به کاندیدایی را بر آنها تحمیل کنیم.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما تنها به منافع خودمان فکر نکنیم و مسائل ملی و استان را مدنظر داشته باشیم. امیدوارم شاهد انتخاباتی سالم و مشارکتی گسترده باشیم. اصفهان طی سال‌های گذشته در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده و امیدواریم مردم فهیم اصفهان این راه را در روز انتخابات ادامه دهند.

کد خبر 411043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.