آموزش ۲۵ هزار راوی دفاع مقدس در سطح کشور

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: قرارگاه روایتگری در جنوب کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سردار احمد حق‌طلب در هجدهمین جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: اردوهای راهیان نور در طول سال‌های گذشته رشد کمی و کیفی خوبی داشته است. تلاش شده است که از روایان دفاع مقدس متخصص در کاروان‌های راهیان نور استفاده شود و بحمدالله این راویان، آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشته‌اند و به دور از اغراق، واقعیت دفاع مقدس را به زائران راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس شرح خواهند داد.

وی در ادامه از تشکیل قرارگاه روایتگری در جنوب کشور خبر داد و افزود: در آینده نزدیک، این قرارگاه در جنوب کشور راه اندازی می‌شود و از مجموعه‌های مؤسسات مردم نهاد راهیان نور، عاشقان انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در جهت همکاری، دعوت به عمل خواهد آمد.

مسئول سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: ۲۵ هزار راوی در سطح کشور آموزش دیده‌اند. سال گذشته قریب به ۱۰ هزار راوی در سفرهای راهیان نور شرکت کردند. سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد چرا که باعث می‌شود که نسل امروزی از نزدیک با رشادت‌ها و سختی‌های شهدا آشناتر شود. باید کاری کنیم که زیارتگاه‌های دفاع مقدس، مشکلاتی همچون مشکل پارکینگ، فضای سبز، آنتن دهی تلفن همراه، آب آشامیدنی نداشته باشند.

کد خبر 411033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.