باد و باران استان اصفهان را دربرمی‌گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارش زا از روز چهارشنبه، گفت: بارش باران و برف در مناطق غربی و وزش باد شدید و گرد و خاک در بسیاری از مناطق استان به ویژه شرق استان اصفهان پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که جوی آرام و پایدار در استان اصفهان حاکم است، اظهار کرد: امروز وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه به تدریج با نزدیک شدن یک سامانه ناپایدار بارش زا به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های پراکنده خواهیم بود؛ همچنین روز پنجشنبه در بسیاری مناطق بارش باران و در غرب، جنوب و در ارتفاعات استان بارش برف پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: وزش باد شدید را در بسیاری از مناطق استان شاهد خواهیم بود که در مناطق شرقی اصفهان با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

عزتیان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان و شهرضا با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، بنابر اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان اصفهان با تقویت فعالیت سامانه بارش زا از روز پنجشنبه یکم اسفندماه بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت در نواحی غرب، جنوب غرب به ویژه مناطق مرتفع استان پیش بینی می‌شود از این رو احتمال لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد شهری و جاده‌ای به ویژه در محورهای مواصلاتی با استان‌های خرم آباد و چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

کد خبر 411017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.