۷۲ نفر از نیروهای شهرداری آستارا در برگزاری انتخابات مشارکت دارند

شهردار آستارا گفت: ۷۲ نفر از نیروهای شهرداری این شهر در آماده سازی ملزومات انتخابات و پاکسازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی مشارکت دارند.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری آستارا برای جلوگیری از نصب پوستر بر دیوارها و مبلمان شهری که پاکسازی و شستشوی آن همیشه برای شهرداری مشکل‌ساز است، سازه‌های موقت تبلیغات انتخاباتی از جنس فلزی و گونی در ۹ نقطه شهر ایجاد کرده که نامزدهای انتخابات مجلس می‌توانند، پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی خود را روی آنها نصب کنند.

وی افزود: نصب هرگونه پوستر و تراکت روی دیوارها و تأسیسات شهری چون سیمای بصری شهر را با مشکل مواجه می‌کند، عملی غیرقانونی است.

شهردار آستارا عنوان کرد: حدود یک‌هزار متر مربع کیسه آبی در نقاط پرتردد شهر آستارا آویزان شده که نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به صورت عادلانه پوسترهای تبلیغاتی خودشان را روی آن‌ها نصب کنند.

معیتی اضافه کرد: خیابان‌های امام خمینی (ره)، فارابی، روبروی فرمانداری، بلوار سفیر امید و ابتدا و انتهای مبادی ورودی شهر آستارا از جمله این مناطق است.

وی افزود: شهرداری آستارا برای ترغیب حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات بیلبوردهایی با مضمون فرمایشات بزرگان کشور در مکان‌های پرتردد شهر آماده سازی و نصب کرده است.

شهردار آستارا به مشارکت ۷۲ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری آستارا در آماده سازی ملزومات انتخابات و پاکسازی و امحای پوسترهای تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: در ایام انتخابات واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۷ نیروی انسانی، پنج خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و امدادی و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

معیتی تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و میزبانی شهر آستارا از مسافران، نامزدهای انتخاباتی پوسترهای تبلیغاتی خودشان را در محل تعیین شده نصب و از چسباندن هرگونه پوستر به دیوارها و تأسیسات شهری، پست‌های برق و مخابرات خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 411011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.