تبلیغات غیرمجاز نامزدهای انتخاباتی از سطح شهر جمع آوری شد

رئیس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری سنندج از جمع آوری تبلیغات غیرمجاز نامزدهای انتخاباتی از سطح شهر با حکم مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر جمع آوری می‌شود، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از آشفتگی بصری، برنامه ریزی های لازم را به منظور توزیع مناسب فضای شهری جهت تبلیغات در ایام انتخابات انجام شده است.

وی ادامه داد: امسال ۳۰ نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شد و با نصب داربست و بنر، امکان تبلیغ مناسب در اختیار همه نامزدها قرار گرفت.

شریفی با تاکید بر اینکه بر اساس ماده ۵۲ قانون انتخابات، نامزدها فقط مجاز به تبلیغات در جایگاه‌های تعیین شده هستند، تصریح کرد: متأسفانه با سپری شدن چند روز از تبلیغات نامزدها، شاهد هستیم برخی از هوادران کاندیداها با نصب پوستر و شعار نویسی در معابر اصلی چهره بسیار زشتی را در سطح شهر به وجود آورده‌اند.

رئیس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: این سازمان با استناد به مواد ۲۹ تا ۵۹ قوانین و مقررات انتخابات و بر اساس حکم مراجع قضائی اقدام به جمع‌آوری بنر، پوستر و پلاکاردهای غیرمجاز در سطح شهر کرد.

وی اضافه کرد: چندین اکیپ در سطح شهر به صورت شبانه روزی در این ایام نسبت به جمع آوری تبلیغات غیرمجاز اقدام می‌کنند.

شریفی از هواداران کاندیداهای انتخاباتی در خواست کرد برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه، تعامل لازم را با عوامل اجرایی این سازمان داشته باشند.

کد خبر 410996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.