ضوابط شهرسازی در کاشان رعایت شود

معاون فنی و شهرسازی شهردار کاشان با بیان اینکه شهرداری‌ها در خارج از محدوده شهری هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، گفت: در محدوده شهر با باغات و زمین‌های کشاورزی مواجه هستیم، اما شهرداری در هنگام صدور پروانه و تفکیک باغات ضوابط جهاد کشاورزی را رعایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، حسن نعناکار با بیان اینکه در جاده قمصر اتفاقات بدی افتاده است، اظهار کرد: اداره صنعت و معدن و شرکت‌های تاسیساتی مجوز خدماتی برای احداث کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی را ندهند تا صنایع کارگاهی برای فعالیت خود در مجتمع‌ها و شهرک‌های کارگاهی مستقر شود.

وی افزود: در زمینه پلاک‌های خارج محدوده شهری حتماً و به‌طور یقین از جهاد کشاورزی برای ارائه هر گونه حکمی استعلام می‌شود، اما در پلاک‌های محدوده داخل شهر با کاربری باغ و اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی جواب مثبت می‌دهد.

معاون فنی و شهرسازی شهردار کاشان با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌های ورودی کمیسیون ماده ۱۰۰ دارای امتیازاتی از شرکت‌های خدماتی و بعضی مواقع مسکونی هستند، افزود: برای مالکانی که حکم تخریب در کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر می‌شود با گرفتن دستور موقت و شکایت در دیوان عدالت اداری ۹۹ درصد از احکام تخریب را نقض می‌کنند و کارشناسان دادگستری هم ضرورت حکم تخریب را صادر نمی‌کنند و در این صورت شهرداری چاره‌ای جز جریمه کردن ندارد.

منبع: مهر

کد خبر 410988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.