صادقی: انتخابات تنها مسیر تجلی اراده مردم بوده است

نماینده مردم تهران گفت: انتخابات تنها مسیر تجلی اراده مردم بوده و احزاب اصلاح طلب همیشه از حداقل موجودی‌های خود در انتخابات استفاده کردند.

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مشارکت در انتخابات اظهار کرد: طبق اصل ششم قانون اساسی همه امور در نظام جمهوری اسلامی باید با اتکا بر آرا عمومی و انتخابات انجام شود؛ بنابراین از نظر قانون اساسی، رکن سازنده نظام جمهوری اسلامی اراده مردم است و مسیر تجلی این اراده، انتخابات است، اگرچه همواره در مسیر تنگناها و محدودیت‌هایی وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس دهم اقداماتی به در خواست‌های عمومی انجام شد، اما این تصمیمات به ثمر نرسید و در بسیاری از امور برخی از نهادها مانع اثر گذاری مجلس شدند و نمایندگانی که دنبال عبور از موانع بودند از عرصه انتخابات حذف شدند. لیست‌هایی که امروز ارائه می‌شود چندان مطلوب مردم نیست، اما مردم باید حفظ صندوق رأی را به عنوان یک فرصت غنیمت بشمارند.

صادقی با اشاره به اظهارات وزیر کشور مبنی بر حضور لیست‌های اصلاح طلب در انتخابات گفت: در این دور از بررسی صلاحیت‌ها همسویی برخی از هیئت‌های اجرای با هیئت‌های نظارت را در حذف کاندیداهای شاخص شاهد بودیم. وزیر کشور بخوبی می‌داند اصلاح طلبان صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌اند. اصولگرایان برای حضور در لیست‌هایشان اختلاف دارند و اصلاح طلبان هنوز برای ارائه لیست از نیروهای قرضی استفاده می‌کنند که برخلاف نظر شورای سیاستگذاری است. انتخابات تنها مسیر تجلی اراده مردم بوده و احزاب اصلاح طلب همیشه از حداقل موجودی‌های خود در انتخابات استفاده کردند.

کد خبر 410980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.