ایکر کاسیاس رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌شود؟

«ایکر کاسیاس» اسطوره اسپانیایی سابق رئال مادرید می خواهد در یک پست مدیریتی تاریخ سازی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایکر کاسیاس رسماً در حساب شخصی توئیتر خود اعلام کرد که قرار است تا در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اسپانیا ثبت نام کند.

در چهار توییت پیوسته، این دروازبان اسطوره‌ای مهر تأییدی بر شایعه ثبت نامش در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا زد: "بله، در انتخابات آتی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا ثبت نام خواهم کرد. در کنار هم دوباره فدراسیون فوتبال اسپانیا را در میان بهترین فدراسیون‌های جهان قرار می‌دهیم. "

حالا با این اعلام مستقیم از سوی ایکر، به نظر می‌رسد که دوران فوتبال ۲۱ ساله این ستاره سابق رئال مادرید رو به اتمام است و او دستکش‌های خود را برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال آویزان می‌کند.

با وجود اینکه هنوز زمان مشخصی برای انتخاب شدن رئیس جدید فدراسیون مشخص نشده، اما کاسیاس قرار است ملاقاتی با وزیر ورزش اسپانیا یعنی ایرنه لوزانو داشته باشد تا به صورت رسمی انگیزه خود را برای نامزدی این دوره از انتخابات اعلام کند.

کاسیاس همچنین درباره شرایط خود در باشگاه پورتو به دنبال تصمیم برای نامزدی انتخابات، گفت: "پیش تر به ریاست باشگاه پورتو تصمیم خودم را اطلاع داده ام و از آن‌ها نهایت قدردانی را دارم. با نهایت احترام روی برنامه نامزدی در حال کار کردن هستیم. چراکه بیش از ۲۳ هزار رأی دهنده در انتظار انتخاباتی شفاف و منصفانه هستند و ۱۳۹ عضو هیئت، تصمیم نهایی را خواهند گرفت. بابت حمایت‌های شما سپاسگزارم. پیش به سوی انتخابات. "

کد خبر 410975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.