طرح "اجرای تبلیغات پاک" در شهر ایلام

شهردار ایلام گفت: در طرحی ۱۹۰ نقطه از شهر برای انجام تبلیغات پاک داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است و به همه نامزدهای تایید صلاحیت شده نهایی برای مشارکت در آن اطلاع رسانی شده است.

به گزارش ایمنا، طالب صادقیان اظهار کرد: این نقاط که در محل دید عموم مردم قرار دارد بنرهایی به ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر حامل تصاویر و اسم داوطلبان مجلس نصب شده و این بنرها از همان ساعات اولیه شروع تبلیغات تا روز پایانی در نقاط از پیش تعیین شده قرار دارند.

وی تاکید کرد: همه کاندیداها موظف به شرکت در طرح تبلیغات پاک هستند و اجازه چسباندن پوستر داوطلبان به در و دیوار و معابر عمومی و اماکن همگانی داده نمی‌شود و نامزدهایی که در این طرح شرکت نکرده‌اند و برخلاف قانون پوستر خود را بر دیوار و معابر عمومی چسبانده‌اند با حضور کمیته امحا، جمع‌آوری و به عنوان تخلف انتخاباتی محسوب و با داوطلب مذکور برخورد خواهد شد.

شهردار ایلام گفت: تیم امحاء و جمع‌آوری پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات متشکل از نیروهای شهرداری، نیروی انتظامی و فرمانداری است که پوسترها بعد از جمع‌آوری از سطح معابر عمومی با حضور اعضا صورت جلسه و مهر و موم و سپس به فرمانداری ایلام جهت بررسی و اعمال نظر در خصوص این تخلف‌های انتخاباتی داده می‌شود.

وی با اشاره به هدف از اجرای تبلیغات پاک گفت: شهرداری ایلام مبتکر تبلیغات پاک در کشور بود که در جریان تبلیغات انتخابات‌های چند سال اخیر انجام داد و مورد استقبال و تأیید سایر شهرداری‌های کشور و تهران قرار گرفت و به منظور جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های بصری ناشی از چسباندن پوستر بر معابر عمومی این نوع تبلیغات پاک در ایلام انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 410971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.