ویروس به جان استقلال/ بازنده‌هایی به نام رحمتی و حسینی

بعد از دعوای مجازی حسینی و رحمتی این دو دروازبان در تیم‌های باشگاهی خود در آسیا عملکرد ضعیفی را به جای گذاشتند تا شهرخودرو و استقلال تاوان این دعوا را پس بدهد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه شنبه ۲۹ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:


"خبرورزشی" با عنوان "شهر بی دفاع" به شکست سه گله و تلخ شهر خودرو مقابل پاختاکور ازبکستان پرداخت، نتیجه‌ای که تا حدی مشهدی‌ها را از دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا دور کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "ویروس به جان استقلال" از رقم خوردن یک روز تلخ برای هواداران و بازیکنان استقلال نوشت، روزی که استقلال باید با تعداد مصدومین زیادی به مصاف الاهلی عربستان می‌رفت، وضعیت استقلال وقتی تلخ‌تر شد که قبل از بازی سه بازیکن دیگر خود را نیز از دست داد تا یا شکست دوگله کویت را ترک کند.

"گل" با عنوان "بازنده‌هایی به نام حسینی و رحمتی" به نوعی سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی را بانی و باعث شکست شهر خودرو و استقلال دانست، دو دروازبانی که در روزهای اخیر با یک دیگر جنگ مجازی بی‌دلیلی را داشتند و روز گذشته در زمین فوتبال دو عملکرد ضعیف را از خود به جا گذاشتند.

"فرهیختگان ورزشی"با عنوان "داور زیر استقلال را خالی کرد"، شکست استقلال مقابل الاهلی را نتیجه اشتباه بزرگ داور روی سوپرگل استقلال دانست، البته که این شکست در روز خراب شدن پنالتی آبی‌ها توسط کاپیتان این تیم رقم خورد.

"هدف" با عنوان "ژانر ژنرال - ژاوی" به یکی از حساس‌ترین مصاف‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در غرب آسیا پرداخت، جایی که سپاهان بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل العین باید در برابر شاگردان ژاوی هرناندز صف آرایی کند.

"پیروزی" با عنوان "مار زخمی" به پیشواز دیدار پرسپولیس و الشارجه امارات رفت، دیداری که بعد از شکست پرسپولیس در هفته اول مقابل الدحیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سرخپوشان در آن به دنبال چیزی غیر از پیروزی نیستند.

"صدای سپاهان" با عنوان "غرش شیر علیه زوزه گرگ" به مصاف حساس سپاهان و السد قطر پرداخت، این روزنامه در عنوانی دیگر از این مصاف به عنوان دربی بزرگ خاورمیانه نامبرده است.

"سبز سبزم" با عنوان "با نقشه‌های رادولویچ استقلال را در آزادی می‌بریم" به اظهارات سرپرست باشگاه ذوب آهن چند روز مانده به مصاف استقلال و ذوب آهن پرداخت، مصافی که از یک سو برای استقلال برای دور نماندن از کورس بالای جدول و از سوی دیگر برای ذوب آهن برای ادامه روند رو به رشد خود مهم است.

کد خبر 410961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.