نصب سازه‌های تبلیغاتی در ۴۸ نقطه شهر فومن

شهردار فومن از آماده‌سازی و نصب سازه‌های موقت برای تبلیغات انتخاباتی در ۴۸ نقطه این شهر خبر داد.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مساحت پوشش تبلیغاتی این ۴۸ نقطه در مجموع حدود ۵۵۰ مترمربع است و سازه‌ها از جنس داربست و گونی آبی رنگ بوده و در مکان‌های پرتردد و میادین اصلی شهر نصب شده و عادلانه در اختیار داوطلبان انتخاباتی مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: بخش اعظم تدارکات و آماده‌سازی فضای تبلیغات انتخابات و تامین دوربین فیلمبرداری و لوازم صوتی و جمع‌آوری پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز بر عهده شهرداری فومن است.

شهردار فومن اضافه کرد: در ایام انتخابات شهرداری فومن به عنوان مجری امحای پوسترهای غیر مجاز تبلیغات شهری با فرمانداری شهرستان همکاری می‌کند.

محمدی عنوان کرد: دو اکیپ با دو دستگاه خودرو وظیفه جمع‌آوری پوسترها، تراکت‌ها و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز را بر عهده دارند و عملکرد خودشان را توسط دوربین‌های فیلمبرداری قبل و بعد از انتخابات مستندسازی می‌کنند.

وی به مشارکت تعداد ۱۰ نفر از نیروهای شهرداری فومن در آماده‌سازی ستادهای انتخابات و امحای تبلیغات غیر مجاز شهری اشاره کرد و گفت: در ایام انتخابات واحد آتش‌نشانی شهرداری فومن با ۲۰ نیروی آتش‌نشان در یک ایستگاه آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

شهردار فومن تاکید کرد: از مجریان ستادهای نامزدهای انتخاباتی درخواست می‌کنیم تا در هنگام سخنرانی ضمن حفظ آرامش، بنرهای تبلیغاتی را طبق ابلاغیه فرمانداری نصب کنند و به منظور حفظ پاکیزگی و زیبایی سیمای شهری از نصب پوستر و تراکت بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهری خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 410950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.