افزایش ۱۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بنا بر پیشنهاد این سازمان و مصوبه کارگروه ماده ۱۸ و تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان نرخ کرایه سرویس مدارس ۱۰ درصد افزایش یافت.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق مصوبه هفته جاری شورای اسلامی شهر اصفهان مبلغ کرایه سرویس مدارس ۱۰ درصد افزایش یافته که از آذرماه گذشته شامل قراردادها می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل افزایش قیمت بنزین، آمار استفاده شهروندان از تاکسی برای سفرهای درون شهری ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس فعال است.

منوچهری با اشاره به لزوم رفع مشکل پرداخت پول خرد مسافران هنگام استفاده از تاکسی، افزود: یکی از پروژه‌های تاکسیرانی اصفهان «کیف پول الکترونیک» است که برای تحقق آن انتخاب پیمانکار با همکاری فاوا، انتخاب رانندگان همکار جهت آغاز طرح، اطلاع‌رسانی قبل و حین اجرا، همچنین هماهنگی برگزاری مراسم رونمایی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه کیف پول الکترونیکی در راستای رفع مشکل پول خرد، سهولت در پرداخت کرایه، امکان پرداخت به وسیله تلفن همراه و نیاز نداشتن به کارت بانکی رونمایی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان این که امکان بهره‌مندی تاکسیرانان اصفهان از بیمه تأمین اجتماعی تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود، گفت: مراحل بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

کد خبر 410949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.