تمهیدات ویژه اتوبوسرانی اصفهان برای ایام پایانی سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: فعالیت و بهره‌برداری از ۱۰۰درصد ناوگان در روزهای تعطیل آخر سال جهت رضایت بیشتر مسافران انجام خواهد شد.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال و همچنین تعطیلات نوروز سال ۹۹ برای سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان و مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای افزایش توان سرویس‌دهی در ایام پایانی سال به خصوص در خیابان‌های منتهی به مراکز خرید و افزایش زمان سرویس‌دهی برای رفاه بیشتر مسافران نوروزی جهت دسترسی آسان از محل‌های اسکان به مرکز شهر است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اسفند زمان سرویس دهی درصدی از ناوگان خطوط منتهی به مراکز خرید و خیابان‌های اصلی شهر تا ساعت ۲۳ از طریق ناوگان بخش خصوصی افزایش می‌یابد و درصدی از ناوگان در خطوط به صورت فوق العاده در مسیرهای اصلی مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ساعات سرویس‌دهی درصدی از ناوگان خطوط مهم در میادین اصلی شهر توسط بخش خصوصی (انقلاب، جمهوری اسلامی، آزادی و…) افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: در روز تعطیل ۲۹ اسفند و دو جمعه آخر سال با توجه به افزایش حجم مسافران، تمامی ناوگان دولتی و خصوصی در خطوط فعال است.

افتخاری اظهار کرد: نحوه دسترسی مسافران نوروزی از محل‌های اسکان (باغ فدک و…) به مرکز شهر، مراکز تفریحی، مراکز خرید و… کاملاً تحت نظارت قرار خواهد گرفت و طبق روال قبل توسط ناوگان بخش خصوصی مسیر مربوطه سرویس‌دهی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی مربوط به نرخ‌های سفر همچنین مسیرها (دفترچه اطلاعات خطوط) و زمانبندی تردد ناوگان در اختیار مسافران نوروزی خواهد گرفت، تصریح کرد: اقدامات و پیش بینی لازم در واحدهای بسیار، تعمیرگاهی و پشتیبانی جهت تعمیرات به موقع و کاهش زمان توقف اتوبوس‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه آموزش‌های لازم به رانندگان ناوگان نوروزی جهت ارتباط بهتر با مسافران ارائه شده است، گفت: نظافت اتوبوس (داخل بدنه) از ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین به صورت روزانه تحت نظارت کامل مسئولان مربوطه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های مهم و میادین اصلی به خصوص در ساعات پیک به صورت ویژه توسط عوامل بهره‌برداری و اکیپ‌های ستاد نوروزی نظارت خواهد شد و نمایندگان این شرکت طبق روال گذشته در مرکز ترافیک شهرداری جهت هماهنگی‌های لازم فعال خواهد بود.

افتخاری افزود: سرویس‌دهی به تورهای مختلف برگزار شده توسط شهرداری اصفهان (تور اصفهان گردی، تور تخت فولاد و …) با هماهنگی اتوبوسرانی طبق روال قبلی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: نظارت مستمر بر ناوگان فعال خطوط مختلف به خصوص خطوط منتهی به مرکز شهر و مراکز خرید توسط ناظران بخش دولتی و خصوصی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سرویس‌دهی به شهروندان جهت عزیمت به آرامستان باغ رضوان به خصوص در روزهای پایانی سال و نخستین روز از سال جدید با نظارت کامل و با سرفاصله زمانی مناسب انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت و بهره‌برداری از ۱۰۰ درصد ناوگان در روزهای تعطیل آخر سال جهت رضایت بیشتر مسافران انجام خواهد شد، اظهار کرد: نظارت کامل بر عملکرد فعالیت اتوبوس‌ها و ناوبران توسط مدیران مختلف حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه انجام خواهد شد.

کد خبر 410948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.