سالک: مردم میان دغدغه معیشتی و حفظ نظام تفکیک قائل هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم میان دغدغه‌های مختلف معیشتی خود و حفظ نظام و اسلام تفکیک قائل هستند و به نوعی برای انقلاب و نظام امتیاز خاصی در نظر می‌گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تشکر از حضور مردم فرهیخته و با بصیرت اصفهان در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حضور پرشور و شعف مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نوید حضور حماسی و با بصریت آن‌ها در انتخابات و پای صندوق‌های رای را می‌دهد.

وی افزود: مردم میان دغدغه‌های مختلف معیشتی خود و حفظ نظام و اسلام تفکیک قائل هستند و به نوعی برای انقلاب و نظام امتیاز خاصی در نظر می‌گیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار واجدین شرایط رای دهی در انتخابات آینده، تصریح کرد: مجلس یازدهم باید مجلسی تراز در طول عمر انقلاب اسلامی باشد و این اتفاق تنها با شروط خاصی می‌افتد؛ شرط اول آن حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است که می‌تواند عاملی برای به نمایش گذاشتن اقتدار ملت بوده و فعالیت‌های بیگانگان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای را خنثی می‌کند.

سالک اضافه کرد: شرط دوم تراز شدن مجلس یازدهم، پیگیری و عملیاتی کردن مطالبات مردم از طریق مصوبات مجلس شورای اسلامی است. بی شک نمایندگان مؤمن، انقلابی، شجاع و متخصص می‌توانند برای دولت در دفاع از محرومان و مستضعفان ریل‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: شرط سوم تراز شدن مجلس شورای اسلامی در خصوص نامزدهای انتخابات مجلس است؛ نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید با معیارها و شاخصه‌های انقلاب اسلامی تطبیق داشته باشند و این به معنای داشتن ایمان قوی و دلسوزی برای مردم و انقلاب است. آن‌ها باید خودشان را برای اسلام و مردم فدا کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تلاش‌های نمایندگان مجلس برای مردم بسیار با ارزش است، خاطر نشان کرد: فدایی شدن نمایندگان مجلس یازدهم به معنای تلاش شبانه روزی آنها برای فقرزدایی و رفع محرومیت از طریق اجرای مفاد قانونی متناسب است.

سالک افزود: مردم باید از همین ابتدا با برنامه‌ها و اهداف نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آشنا شوند تا بتوانند بر اساس حجت شرعی و پاسخگویی، افراد شایسته و صالح را برگزینند؛ مجلس یازدهم کلید انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ است و مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده‌اند که باید دولتی جوان، حزب اللهی و انقلابی تشکیل شود.

کد خبر 410941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.