کارگردان معروف و خانواده‌اش قربانی کرونا شدند

دستگیری سارق حرفه‌ای در عملیات ضربتی پلیس کاشان، قتل مادر و دختر با ضربات چاقو به محل حساس بدنشان، تله شیطانی برای گردشگران در مهاباد و زلزله در مدینه‌النبی عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری دوشنبه_۲۸بهمن‌ماه_ می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارگردان چینی اهل ووهان به همراه پدر، مادر و خواهرش براثر ابتلاء به ویروس کرونا کشته شدند.

چانگ کای کارگردان چینی که به همراه کل اعضای خانواده اش به ویروس کرونا مبتلا شده بود در روز ۱۴ فوریه از دنیا رفت. این خبر را استودیو فیلم هوبی که چانگ از اعضای آن بود در بیانیه‌ای اعلام کرد. چانگ کای در هنگام مرگ ۵۵ ساله بود.

بنا به گزارش رسانه‌های چینی، چانگ اولین عضو خانواده اش نبود که به دلیل ویروس کرونا جان داد پیش از او پدر و مادرش یکی پس از دیگری براثر همین بیماری از دنیا رفته بودند. چانگ و خواهرش نیز پس از مراجعت به خانه به ویروس کرونا مبتلا شدند که در اثر آن خواهر چانگ چند ساعت بعد از والدینش از دنیا رفت.

گفته می‌شود همسر چانگ هم به ویروس کرونا مبتلا شده و در حال مبارزه با این بیماری است.

آخرین گفته‌های چانگ در روز ۲۵ ژانویه در اینترنت مربوط به همین بیماری بوده است: پدرم تب داشت، سرفه می‌کرد و مشکل تنفسی داشت ما سعی کردیم او را به بیمارستان بفرستیم، اما هیچکدام از بیمارستان‌ها ما را نپذیرفتند چون دیگر تختی وجود نداشت.

بدنبال این اتفاق چانگ پدر خود را به خانه آورد جایی که او از دنیا رفت و البته دیگر اعضای خانواده را نیز به این بیماری مبتلا کرد.

چانگ در سال ۱۹۸۹ عکاسی را در دانشگاه ووهان فراگرفته بود، او پس از آن به استودیوی فیلمسازی هوبی پیوست.

تا به امروز نزدیک به ۷۰ هزار نفر در کشور چین به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۷۷۵ نفر که ۱۷۷۰ تای آنها در سرزمین‌های چین بوده‌اند بدست این ویروس کشته شده‌اند، آمار کشته‌های این ویروس از بیماری سارس که در سال ۲۰۰۳ در چین فراگیر شد هم گذر کرده است.

زلزله در مدینه‌النبی

منابع سعودی از وقوع زمین لرزه‌ای در شمال غرب مدینه منوره خبر دادند.

این منابع سعودی اعلام کردند که زلزله‌ای ۲.۱۸ ریشتری در عمق ۵.۴ کیلومتری در ساعت ۱۱ به وقت محلی رخ داده است.

بر اساس این گزارش؛ این زمین لرزه امروز دوشنبه برابر با ۱۷ فوریه ۲۰۲۰ در شمال غرب مدینه رخ داده که زلزله خفیفی بوده است.

خودروی فراری ۲۰ میلیارد تومانی در ایران

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در خصوص انتشار خبری در خبرگزاری اقتصاد نیوز با عنوان فوق گفت: برابر بررسی به عمل آمده خودروی فراری مورد اشاره با مجوز رسمی از مبادی قانونی در سال ۱۳۹۱ وارد کشور شده و با وجود تأییدیه‌های قانونی شماره‌گذاری گردیده است.

سرهنگ عین الله جهانی افزود این خودرو از سال ۱۳۹۱ تا کنون چهار نوبت تغییر مالکیت داشته و پلاک مندرج در تصاویر خبر مربوط به مالک قبلی خودرو است که این خودرو را از سال ۱۳۹۴ در اختیار داشته است.

شایان ذکر است هیچ خودروی لوکس و خاص (لاکچری) از سال ۱۳۹۷ تا کنون شماره‌گذاری نشده است.

تله شیطانی برای گردشگران در مهاباد

چهار نفر مرد و یک زن که به بهانه تأمین محل اسکان برای گردشگران در مهاباد آنها را مورد سو استفاده و کلاهبرداری قرار داده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در پی مراجعه تعدادی از افرادی که بعنوان گردشگر و یا برای اخذ اقدمات پزشکی به شهرستان مراجعه کردند نیروی انتظامی سریعاً به محل اعزام و افراد را شناسایی کرد.

وی با بیان اینکه این افراد مورد اخاذی واقع شدند، افزود: در این اخاذی ۵ نفر از عاملان که ۴ نفر از آنان مرد و یک نفر خانم بود دستگیر و برای آنان اقدامات قانونی مبذول شد.

تجاری اضافه کرد: عاملان اخاذی برای تهیه سوئیت و محل اسکان برای گردشگران و یا افرادی که برای مداوا به محل مراجعه کرده بودند اقدام وبا تهدید و اکراه آن‌ها را مورد اخاذی قرار داده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: متهم ردیف اول دستگیر و متهمان دیگر شناسایی و راهی زندان شدند.

قتل مادر و دختر با ضربات چاقو به محل حساس بدنشان

۱۹ بهمن ماه گذشته بود که یک مادر و دختر جوان تایبادی به علت اختلافات خانوادگی شبانه در محل زندگی خود به قتل رسیدند.

سید سلمان جلیلیان دادستان عمومی و انقلاب تایباد گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه خود منکر رقم زدن این فاجعه بودند که با وجود مدارک و مستندات لازم به وقوع این جنایت اعتراف کردند.

وی ادامه داد: عاملان قتل با استفاده از سلاح سرد و اصابت آن به محل حساس بدن مقتولین این حادثه را رقم زدند که در مسیر وقوع این قتل لباس‌های آغشته به خون و دستکش یکی از قاتلین نیز به دست آمد و تحقیقات بیشتر همچنان در مورد این حادثه ادامه دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در عملیات ضربتی پلیس کاشان

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو و کشف ۱۰ مورد سرقت در کاشان خبر داد.

سرهنگ علی قربانی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی در پی وقوع چند مورد سرقت داخل خودرو در کاشان در یک عملیات ضربتی یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهم تاکنون به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با گروه‌های مجرمانه در دستور کار جدی کارکنان این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد: جهت پیشگیری مؤثر در این زمینه، ضمن تجهیز خودرو و وسایل نقلیه به وسایل ایمنی، هرگونه موارد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 410930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.