شرایط روحی تیم هندبال ذوب‌آهن خوب نیست

سرمربی تیم هندبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم با کسب پیروزی مقابل سپاهان و پاداش که به بازیکنان پرداخت خواهد شد، شرایط روحی تیم بهتر شود. در همه رشته‌ها مشکلات مالی وجود دارد، حقوق‌ها در هندبال پایین است و مانند فوتبال نیست که ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان یک‌ میلیارد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور با پیروزی مقتدرانه ذوب‌آهن اصفهان در دربی اصفهان دنبال شد.

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازی خوبی بود، اما در برخی صحنه‌ها بازیکنان تیم و در برخی دیگر داور کم لطفی کردند. در چند صحنه داور می‌توانست کارت قرمز به بازیکنان سپاهان نشان دهد که این کار را نکرد، اما خیلی راحت به بازیکنان ذوب‌آهن اخطار می‌داد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و اختلاف امتیاز ایجاد شده در ابتدای بازی تأثیر بسیار مثبتی داشت. با این حال می‌دانم زمانی که تیمم در سراشیبی افت قرار بگیرد، کاری نمی‌توان کرد.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن مهد هندبال است و افتخار سپاهان بیشتر از ذوب‌آهن نیست، تاکید کرد: سپاهان دست به جوان‌گرایی زده و از بازیکنان جوان در این بازی استفاده کردند. سپاهان در گروه اول کار راحتی داشت و امتیازات خود را کسب کرد، اما در مرحله بعدی کار سپاهان دشوار است.

صادقی اظهار امیدواری کرد: پس از این پیروزی شرایط روحی تیم ذوب آهن بهتر شود؛ امیدوارم با این پیروزی و پاداش که به بازیکنان پرداخت خواهد شد، شرایط روحی تیم بهتر شود. در همه رشته‌ها مشکلات مالی وجود دارد، حقوق‌ها در هندبال پایین است و مانند فوتبال نیست که ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان یک میلیارد شود. بلکه ۳۰ درصد حقوق بازیکنان هندبال چیزی حدود ۱۵ میلیون می‌شود و با این مبلغ باید ۱۰ ماه زندگی کنند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: شرایط باشگاه نیز مطلوب نیست و بازیکنان باید کمی صبورتر باشند. اگر شرایط بهتر شود، امیدوار به کسب سکو هستیم.

کد خبر 410919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.