تعریض پل شهید ستاری ترافیک رینگ سوم را روان می‌کند

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعریض پل شهید ستاری روان سازی مناسبی در ترافیک رینگ سوم و منطقه ۵ را به دنبال خواهد داشت و پروژه تعریض پل شهید ستاری یکی از پروژه‌های فعال منطقه ۵ است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، فتح الله معین در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۵ اظهار کرد: جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ این هفته در قالب بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه به همراه شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۵ برگزار شد.

وی به پروژه‌های مورد بازدید در منطقه ۵ اشاره کرد و ادامه داد: ورزشگاه ملکیان یکی از پروژه‌های اجرایی منطقه ۵ در محله جلفا است که تمام کارهای ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی آن به پایان رسیده و با انجام اقدامات جزئی آماده بهره برداری خواهد بود.

رئیس کمیسیون نظارت، پایش و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به احداث خیابان کمکی ارتش در منطقه ۵ تصریح کرد: این خیابان در جلسه شورای اسلامی شهر به نام آیت الله طاهری امام جمعه فقید اصفهان نامگذاری گردیده که بخشی از این خیابان شامل زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری حد فاصل خیابان صفه تا بهداری ارتش به اتمام رسیده و به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی به بازدید از اراضی تملک شده جهت طرح پارک بزرگ گل نرگس واقع در خیابان صفه و آیت الله طاهری اشاره کرد و افزود: همچنین در این جلسه بازدید از اقدامات به عمل آمده در تعریض پل شهید ستاری واقع در مجاورت پارک کوهستانی صفه صورت گرفت و این پل تنها نقطه کم عرض در رینگ سوم ترافیکی است.

معین با تاکید بر اینکه تعریض پل شهید ستاری روان سازی مناسبی در ترافیک رینگ سوم و منطقه ۵ را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: پروژه تعریض پل شهید ستاری یکی از پروژه‌های فعال منطقه ۵ است.

وی گفت: بازدید از اقدامات انجام شده توسط شهرداری در محله جلفا، خیابان حکیم نظامی، بلوار دانشگاه، خیابان صفه، کوی امام جعفر صادق (ع) و کوی سپاهان از دیگر پروژه‌هایی است که در منطقه ۵ مورد بازدید قرار گرفت.

کد خبر 410904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.