برشان: آراستگی شهر باید تداوم داشته باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: آراستگی شهر باید تداوم داشته باشد، این رسم نباید تنها به نوروز خلاصه شود و در تمام ایام سال بنا بر مناسبت‌ها برخی از این المان‌ها که می‌تواند شور و نشاط ایجاد کند را باید استفاده کرد.

اصغر برشان در حاشیه بازید از کارخانه زیباسازی شهرداری اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زیباسازی نوروز رسم بسیار مطلوبی است محیط خانه خود و شهر نو می‌شود و شهرداری وظیفه این نوسازی و زیباسازی را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان همه ساله خود را برای آراستگی شهر مکلف می‌داند، افزود: این امر هم به عنوان مهمان نوازی و هم یک رسم دیرینه بوده و نشانی از نو شدن شهر و نشاط شهری است که امسال تلاش خواهیم کرد که این رسم تنها به نوروز خلاصه نشود و در تمام ایام سال بنا بر مناسبت‌ها برخی از این المان‌ها که می‌تواند شور و نشاط ایجاد کند را باید استفاده کرد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه گردشگران در همه ایام به اصفهان رفت و آمد دارند، تصریح کرد: بسیاری از این طرح‌ها چندان نیازمند بودجه بالایی نیست و بیشتر از بودجه نیازمند طرح، دیدگاه، سیاست یا اعتقاد و باور است چرا که در برخی موارد و تنها با یک طرح یا ایده و المان ساده می‌توان زیبایی مضاعفی را برای شهر ایجاد کند.

وی با بیان اینکه آراستگی شهر باید تداوم داشته باشد، گفت: برخی از شهروندان در نوروز به مسافرت می‌روند و بعد از نوروز که به شهر بازمی‌گردند شهر از آن المان‌ها خالی می‌شود به همین دلیل تداوم آراستگی شهر قطعاً برای شهروندان خالی از لطف نخواهد بود.

کد خبر 410892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.